Zeer effectieve herhaal cursus die alles goed terughaalt

Hoewel het een lange cursus betreft is het mogelijk stoppen en weer oppakken waar je bent gebleven een zeer goeie feature.

• Hoe beoordeeld u de e-learning? De uitleg bij het inloggen is duidelijk, Het inloggen gaat makkelijk en snel, De opzet van de e-learning is duidelijk en wijst voor zich, De vragen en antwoorden zijn duidelijk en goed te maken

Duidelijkheid

Goed te volgen cursus

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Het is een goede en duidelijke cursus

Het zijn leerzame en duidelijke hoofdstukken en toetsen. De cursus is goed en duidelijk opgezet.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Prima cursus en goed te doen

Cursus super duidelijk uitgelegd en de toets ook goed te doen. Erg handig omdat je de cursus en toets over meerdere dagen kunt verspreiden. Hoef je niet een hele dag uit te plannen om dit te doen.

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Duidelijk teksten, goede uitleg!

Vlot en compleet.

Snelle duidelijke cursus

Ik ben blij dat ik bhvcertificat.online gevonden heb, en ben er megasnel doorheen gegaan. Binnen 2 dagen afgerond en mijn certificaat online binnengehad. Nog eveb wachten op mijn bestelde pasje

• Hoe beoordeeld u de inhoud van de cursus? Goed te doen

Super fijn om dit op een moment dat het uitkomt kan leren.

persoonlijk vond ik het erg prettig om dit in mijn eigen omgeving te kunnen doen. Doordat je direct vragen ontvangt die in de praktijk van toepassing zijn blijft er veel van de leerstof hangen. Uiteraard ben ik er wel van overtuigd dat je 1 x in de paar jaar ook praktijkervaring moet opdoen.

Prima cursus

Het was een interessante cursus die voor mij goed te maken was

Zeer positief

Vragen zijn duidelijk, afbeeldingen wat er aan toegevoegd zijn mooi duidelijk. Positieve ervaring mee.

Score: 10

Het is een interessante cursus

Score: 8

Hartstikke goed. Goede en duidelijke opzet van het examen en leersof

heel goed

Goede duidelijke dienstverlening

Score: 7

Nieuwe ervaring. Altijd praktijk gedaan. Mooie oplossing.

Score: 10

Fijne cursus met alle benodigde filmpjes erbij. Erg duidelijk.

Score: 8

Een positieve ervaring! Beter dan eerdere online cursus die ik heb gedaan.

duidelijke uitleg en filmpjes

Duidelijk

Score: 8

duidelijke uitleg met goede, verduidelijkende filmpjes

Score: 9

Prima! Duidelijke uitleg. Goede filmpjes. Goede verdeling in de verschillende onderdelen. Makkelijk stoppen tussendoor en weer verdergaan.

Ben zeer tevreden

Score: 10

Super goed uitgelegd en duidelijk aanrader !

Score: 2

Moest er even "inkomen" omdat voor mij de e-learning de eerste keer was.

Score: 10

Duidelijk omschreven, met goed en duidelijk beeldmateriaal erbij.

Score: 10

Geweldige service, erg fijn dat de cursus online kan en erg flexibel is.

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.