Score: 10

Zeer gebruiksvriendelijke cursus gehad en deze met goed gevolg afgerond. Cursus was goed te begrijpen met dank hiervoor!

Score: 8

Leerzaam en ook en hele wijze les dat je goed naar de vragen moet lezen. Want sommige vragen waren best tricky.

Score: 9

Het was duidelijk niet ingewikkeld de filmpjes waren van goeie kwaliteit

perfect

Score: 10

Ik ben erg tevreden na 1 jaar zal ik zeker weer hier mijn bhv certificaat willen halen. Hele goeie uitleg met duidelijke filmpjes erbij je krijgt na het behalen een certificaat in je mail en je kan eventueel ook een bhv pasje erbij bestellen.

Score: 7

Vrij eenvoudige elearing

Score: 10

vragen zijn geweldig en erg leuk systeem

Duidelijk

Score: 10

Uitgebreide cursus met heldere video's. Toetsvragen zijn goed geformuleerd. Je kan tussendoor stoppen en later weer verder gaan.

Score: 10

Zeer duidelijke cursus met goede uitleg, naar mijn mening een prima website.

Score: 10

Prima manier om je BHV te herhalen.

Score: 10

Zeer goede service mee antwoord op vragen zeker aanrader

Score: 8

Nadat ik al een EHBO diploma had was het toch nodig een BHV certificaat te halen. Het ging online erg makkelijk en de uitleg was duidelijk. Al maak ik mij wel zorgen over het feit dat ook mensen zonder enige ervaring deze cursus kunnen doen en zich daarna volgens de wet BHV-er mogen noemen. Je mag elke vraag zo vaak invullen als je wilt net zo lang totdat hij goed is... Dan is het geen kunst meer om per hoofdstuk 80% te halen. Dit zegt niet alleen iets over de vorm waarin de cursus wordt aangeboden maar vooral over de minimalistische voorwaarden die er in de wet aan een BHV-er worden gesteld. Zorgelijk!

Score: 10

Het was een duidelijke site, duidelijk uitleg, duidelijke filmpjes. Ik heb het gevoel dat ik goed ben bijgeschoold

Goed makkelijk

Score: 10

Goede ervaring. Voor mij was het duidelijk en goed te doen.

Prima!!

Prettig om zo te doen!

Goed en overzichtelijk

Score: 10

Was een hele goede ervaring

Heb top ervaring

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.