Score: 8

Fijne manier van theorie leren. Praktijk interessant maar mag wel wat moeilijker.of evt een test tussendoor.

Score: 8

Makkelijk en in eigen tijd en plaats in te passen.

Score: 10

Goed, er wordt lesgegeven door iemand die er ook daadwerkelijk verstand van heeft

Score: 10

Kwam mij goed uit, het online BHV certificaat. had het snel nodig voor mijn werkplek. het neemt wat uren in beslag van je tijd maar is beter dan 2 dagen cursus volgen op een locatie. mucho thanx

Score: 9

Heel vlot gereageerd en een duidelijke site. Toetsen en leerstof overzichtelijk. Na het behalen meteen je certificaat opgestuurd.Top!

Score: 10

Hele fijne, duidelijke cursus!

Score: 10

Op eigen tempo kan de cursus gevolgd worden.

Score: 9

Een goede cursus met relevante kennis en toetsen die ook echt de benodigde BHV-kennis testen. Wel vraag ik mij af hoe online kennis zich vertaalt naar het handelen als deze situaties zich in het echt voor doen.

Score: 10

Zeer tevreden over deze online variant. Zeer uitgebreid qua onderwerpen. Onderwerpen die ik zelfs nog nooit besproken heb gehad tijdens live cursussen. Erg fijn dat je het op je eigen snelheid kan doen. Alles wordt uitgebreid besproken en met filmpjes nog extra uitgelegd. Per onderwerp oefenvragen en daarna de toets. Heb het al aan meerdere mensen geadviseerd en deze waren zeer enthousiast hierover.

De cursus is duidelijk

Score: 10

Het was eigenlijk een herhaling ,het was wel nuttig je werd op veel punten weer even wakker geschud

Score: 7

vreemd om deze cursus online te doen

Score: 8

Vond het allemaal heel duidelijk.

Score: 5

Helaas vond ik de bhv cursus te lang voor een online cursus, net iets te veel vragen. Het zou van mij wel een stuk korter mogen

Score: 9

zeer overzichtelijk en een hele goede vervanging voor een "fysieke" herhaling dag

Heel blij mee!

Score: 9

Geweldige site goede uitleg duidelijke filmpjes en vragen

Score: 10

ik vond het erg prettig leren met jullie lesstof. heel duidelijk

Zeer duidelijk en overzichtelijk

Helemaal top!

Anthonie Fokkerstraat 45

3772 MP Barneveld

Over BHVcertificaat.online

BHVcertificaat.online biedt u online de mogelijkheid om uw BHV certificaat te halen. Met ons uitgebreide lesprogramma bent u na het volgen van deze online training volledig inzetbaar als BHV-er. Onze cursus voldoet aan alle eisen van de ARBO-wet.