Mooi aanbod en vriendelijk personeel!

Top.

Zeer vakkundige mensen en bijzonder sympathiek Prachtig resultaat

Top verkoper van het jaar! 10 sterren!

Zeer snel met reageren, doet aanbiedingen tegen redelijke prijs, verpakt het materiaal voor je en je hebt het binnen één dag thuis. Geweldig service waar je op kunt rekenen. En toppunt is dat hij je zorgvragen ook direct oplost. Hoe mooier wil je het nog hebben? De graskampioen levert waar voor je geld. Ik ken geen ander die hem kan evenaren. Wat een geweldige ondernemer. God blessed!

Direct en prettig geholpen

Ik ben blij met het kunstgras dat ik bij Graskampioen te Aalsmeer gekocht heb.

Ik kreeg een goed advies van de verkoper, over hoe ik het gras het beste aanleggen kon. Hielp mij verder netjes en beleefd. Een aanrader voor andere mensen die kunstgras willen aanschaffen.

Super fijn bedrijf

Wij als echtpaar , , zijn erg tevreden met het bestelde gras .we wonen in Limburg ik had gevraagd stuurt u het ook op en ik kreeg meteen netjes antwoord op mijn vraag en de kosten wat ik voor het gras plus verzenden kwijt was .geweldig gewoon ,en nu alles netjes aangekomen 'we zijn super blij met de aankoop ,en zeker met de zorg wat er aan besteed word .netjes en verzorgt en verpakt , ja wij zouden meteen weer voor dit bedrijf gaan , 100 % zeker weten ...

Uitstekende kwaliteit en service

Mijn ervaring bij Graskampioen is erg positief! Naast de goede kwaliteit spullen, is er ook goede service geleverd. Ik kan Graskampioen sterk aanraden.

Top bedrijf

Wij zochten kunstgras voor het balkon van mijn moeder/schoonmoeder. Kunstgras kun je tegenwoordig in bijna elke bouwmarkt en sommige tapijtwinkels kopen. Dus eerst maar eens een vergelijkingsrondje gemaakt. Maar om nou te zeggen dat wij blij werden van het aanbod? Niet echt. Wij zochten kwaliteit en besloten toch maar even langs te gaan bij ‘De Graskampioen’ in Aalsmeer. Daar werden wij tot onze grote verrassing begroet door onze oud-leerling Koen. Hij vertelde enthousiast over het jonge bedrijf dat hij met zijn compagnon heeft opgezet. Wat een mooie kwaliteit kunstgras verkopen ze hier. Je wordt vriendelijk en beleefd te woord gestaan en geen inspanning is teveel om het jou als klant naar het zin te maken. Hier vind je nog echte service. Absolute aanrader voor iedereen die kunstgras wil aanschaffen.

De heren van graskampioen weten wat ze doen! Goede service en deskundig!

Alles goed geregeld, kwaliteit, prijs en levering

Jong bedrijf die een mooi product hebben en hun afspraken nakomen.

Super goede service

Het gras is fantastisch mooi gelegd, hele vriendelijke jongens die heel beleefd waren.

Snelle levering, keurig gelegd, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van het kunstgras. Kortom, fijn en goede service. Zeker een aanrader!

goede prijs kwaliteit verhouding

ik heb de juiste maat grasmat gevonden. kwaliteit is goed voor deze prijs. gras voelt goed aan. alles op maat gemaakt in de winkel en kon het gelijk meenemen. zeer vriendelijke verkoper

Fantastisch!

Wij zijn echt super blij met onze prachtige nieuwe tuin. Koen heeft ons echt top geholpen. De samenwerking tussen de Graskampioen en de door hún geadviseerde hovenier verliep ook heel fijn. Wij kunnen de Graskampioen echt van harte aanraden!

Plezierige scherp geprijsd en vakkundig advies

Vanmiddag bij Graskampioen geweest in Aalsmeer. Na enkele bezoeken aan andere kunstgras verkopers zijn we vandaag bij Graskampioen geweest in Aalsmeer waar we vriendelijk en vakkundig zijn geholpen. Ze hadden veel keus uit verschillende soorten kwaliteits kunstgras van de rol. Gelukkig hadden ze voor onder de schommel ook een ruime keus aan restanten in grotere maten die leuk zijn afgeprijsd. Ook de rvs haringen, dempingmat, onderdoek, en vulzand met zachte ronde korrels hadden ze ruim op voorraad en scherp geprijd. Ook kregen we goede uitleg hoe we het beste de kunstgrasmat kunnen leggen en om de palen kunnen snijden. Ook zit graskampioen makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg met veel parkeerplaatsen voor de deur. Je kan de auto zo voor de roldeur zetten en makkelijk inladen. Nog dank voor de hulp bij het inladen.

Fantastische service

Super kwaliteit kunstgras, goede scherpe prijs, vriendelijk geholpen, deskundig en uitgebreid advies

Super geregeld

Vakkundig geholpen met grastapijt precies op maat. Zelfs de hond ligt weer heerlijk op een stuk restmateriaal.

Vriendelijk en goede service.

Wij zochten een restant stukje gras om voor onze tent te leggen. Een mooie afmetingen gevonden voor een zeer schappelijke prijs, heel blij mee!

Helemaal top

Ben zo tevreden kan nu via een afloop met rollTor zo de tuin in Super gedaan en heel mooi

Prima geholpen goede service

We hadden een stukje kunstgras nodig voor op het luik van de waterput. We kregen zo een stuk mee zonder kosten dat heet nou service!

Top services

Klantvriendelijk, top services, goede kwaliteit spullen.

Geweldig Goed geholpen goeie service Zeker een aanbeveling

Geweldige service en prachtig kunstgras!

Wij hebben afgelopen week onze tuin opgeknapt en hebben ons kunstgras gekocht bij Graskampioen. We zijn mega tevreden over de service die we hebben mogen ontvangen. Professioneel advies, goede prijzen en vriendelijke medewerkers die een stapje extra doen. Zeker aan te raden en wij zijn er onwijs blij mee! Heel erg bedankt!

Perfect!

De service is perfect en het werk wat afgeleverd wordt ook. Wij zijn onwijs blij met ons gras!

Wij waren er rond 12.45 uur aangekomen. Zijn vriendelijk verwelkomd en goed geholpen. Er werd een bon gemaakt, wij hebben aangegeven bij de concurrent eerst te willen kijken. Rond 13.30 uur gebeld dat wij toch de bestelling willen plaatsen. Dezelfde dag om 18.00 uur (file) was het thuis geleverd. Goede en snelle service.

Aalsmeerderweg 477 b

1432 ED Aalsmeer