Top zaak, deskundig en veel keus !

Enorm veel grastapijt keuze, die je ziet en ook kan voelen, heel belangrijk!! Voor een vergelijkbare prijs wat ook op internet wordt gevraagd. Netjes op afgesproken tijd bezorgd en ook vakkundig gelegd. Prima bedrijf met "ouderwetse" service, Top!!!

Eerlijke prijs.. topservice.... fijne medewerkers en goede communicatie

Als eerste verliep de communicatie erg vlot en werden er veel aanvullende vragen gesteld. De prijs is wat mij betreft eerlijk en goed en de installateurs werken keihard. Echt een geoliede machine in mijn beleving!

Topbedrijf!

Hele fijne ervaring, vriendelijk en snel geholpen. Ze denken goed mee. Mooie kwaliteit kunstgras. Heel tevreden.

Helemaal top

Great service! Would highly recommend!

We are so pleased to have used Graskampioen! They were very professional and always easy to contact and respond to all out questions. The installation was done very well and we are very pleased with the results! Would recommend them to anyone!

Zeer netjes aangelegd ,ook alles opgeruimd .zeer tevreden .

Uitstekende service en levering

Graskampioen komt alle beloftes na en het kunstgras is door vakkundige mensen gelegd. Ze hadden goede tips en dachten 100% mee met ons. Super!!! Erg blij met ons kunstgras!

Super klantvriendelijk en goede service.

Deskundige service

Heel blij met Graskampioen en het resultaat

Prettige communicatie en vakkundig advies. Hele fijne uitvoering, met een schitterend resultaat!

Betrouwbaar en kwalitatief!

Graskampioen leverde voor ons een prachtige hoogwaardige grasmat voor een speciale aangelegenheid, namelijk de premiere van de musical 'Mees Kees Op Kamp'. Het bedrijf staat voor kwaliteit, dat was al te merken in hetgeen wat zij afleverden. Dat niet alleen, ze staan ook voor heldere communicatie. Ze zijn flexibel én betrouwbaar. Eigenschappen waar wij erg veel waarde aan hechten!

Zeker een aanrader

Aardig gasten, goed geholpen. Denken met je mee

Zo vriendelijk!

Wat een vriendelijke mannen in dit bedrijf en wat een keuze! Zowel qua kwaliteit als qua afmeting hebben ze een enorm aanbod. Wij kwamen hier om een klein stukje grastapijt te scoren voor de surprise van mijn zoon en hier reageerde ze zo leuk op. Kortom, voor mijn volgende kunstgras-aankoop kom ik zeker weer bij hen uit.

Super vriendelijke geholpen.

Gehuurd voor event; Perfect product en prettige service!

Grasmat gehuurd voor een event. Er werd gedacht in oplossingen, fijne service (zoals leveren), prettige communicatie en een kwalitatieve mooie grasmat. Complimenten!

Good advise, service, follow up, delivery & a happy customer

This is my first time with kunstgras. When I visited the store, they explained me everything & gave me a good advise. Later, they did follow up with me. When I decided to go with a product, they came home, took measurements & delivered same day. For installation, they also offered guidance to my contractor over phone or willing to come & install on a short notice, of course for a price.

Erg vriendelijk werd meteen geholpen Alles op maat gesneden Prijs/kwaliteit super Ga er de volgende keer weer naar toe Clec van der vliet

Very good service, recommended

Quick and good service

Helemaal super!

Bij Stan langs geweest in de showroom, na deskundig advies kwam hij snel bij ons de maten opnemen. 2 weken later lang mijn tuin er al mooi bij met nieuw gras, al met al super tevreden en echt een aanrader!

vriendelijk & behulpzaam

We waren op zoek naar een passende oplossing voor een klein kunstgras project. Vriendelijk geholpen en materiaal op maat meegekregen. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een winkel gespecialiseerd in kunstgras!

Erg tevreden over de service en advies!

We zijn goed geadviseerd in het type kunstgras, in de aanleg en onderhoud.

Snelle en goede service!

Gebruikersvriendelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en goede service.

Prima goed geholpen

Keuze enorm en kundig personeel En goede prijs niet duur

Vakwerk

Deskundig advies bij de aankoop. Het leggen van het kunstgras gebeurde zorgvuldig en professioneel.

Klantvriendelijk, meedenkend, snel handeld en de beste prijs.

Prima service, ben goed en snel geholpen. Goed bereikbaar, namen de tijd om mij te helpen en adviseren.

Prima geholpen

Precies voor ons balkon met het grijze grastapijt keurig opmaat gemaakt!

Aalsmeerderweg 477 b

1432 ED Aalsmeer