Stop met verder zoeken!!!

Op zoek naar kunstgras? Dan is dit het juiste adres! Of het nu voor op je balkon is of in de tuin, hier krijg je een deskundig advies van het vriendelijke personeel! Ik werd snel geholpen en mijn stuk kunstgras werd perfect op maat voor mij gesneden! Ook de locatie is geweldig, direct naast Loogman Tanken&Wassen en op twee minuten rijden van Tuincentrum Het Oosten in Aalsmeer. Dus, stop met verder zoeken want ‘this is the place to be!’ Met vriendelijke groeten, G.J. Jansen

Vriendelijke en behulpzame service!

Wij kregen vandaag een opwelling om een stuk van onze tuin te voorzien van kunstgras. We kregen goede uitleg en het kunstgras werd ook gelijk 2 uur later bij ons thuis gebracht. Super fijn! Als het klaar is sturen we een voor en na foto!

Helemaal Top

Het is helemaal geweldig dit gras heel mooi en gelegd door Stan en Koen..super service, ze helpen met alles…leegruimen en weer inruimen….kortom een top firma met topspullen en top mannen….zou het zeker aanbevelen

Super goed, fijn personeel

Een paar weken terug bij graskampioen geweest om te kijken voor kunstgras. Er werd ruim de tijd genomen om mij zo een juiste keuze te kunnen laten maken wat bij ons past. Gister besloten dat we inderdaad toch graag kunstgras willen, dus hup, terug naar graskampioen. We konden het gelijk meenemen want ze hebben het op voorraad. Super fijn. Goed geïnstrueerd, extra zand mee en een doek voor eronder. We konden dus gelijk aan de slag. Super! Mochten we nog een keer kunstgras nodig hebben gaan we dit zeker bij graskampioen halen.

Super vriendelijk geholpen

Als bij toeval reden we erlangs, bij het Oosten vandaan niet geslaagd omdat die per 2 meter breed verkopen. Vriendelijk en professioneel geholpen, mooie ruime zaak.

Kwaliteit voor een mooie prijs

Goed advies, denken met je mee.

Zeer klantvriendelijk, goed advies, denkt met de klant mee. Genoeg keuzes in verschillende kunstgrassen

Geweldig.

Heel leuk bedrijf!

Super! Snel en goed geregeld!

Binnen 15 minuten goed, prettig en vakkundig geholpen. Erg blij met mijn grasmat op het balkon! Ziet er super uit! En dan heb ik nog maar de goedkoopste soort

Aalsmeerderweg 477 b

1432 ED Aalsmeer