Score: 6

Product is een hele andere maat

Score: 10

Super Kwaliteit, perfecte fit, zeker een aanrader

Score: 2

Mijn product zou binnen dagje komen maar ik heb hem nog steeds niet

Score: 2

heb een week geleden besteld pakket is nog steeds niet binnen

Score: 10

Nog niet gehad maar top geregeld

Goeie kwaliteit broeken

Score: 2

Woensdag 7-12 een trainingspak besteld. Donderdag 8-12 ontvang ik de bestelling van iemand anders per post. Kan gebeuren. Direct telefonisch contact opgenomen, beloven ze me dat ze direct de juiste bestelling gingen versturen zodat ik het vrijdag 9-12 binnen zou hebben. Vrijdag werd de telefoon niet opgenomen. Op 12-12 heb ik de bestelling per mail geannuleerd. Geen reactie. 19-12 is er nog steeds helemaal niks verstuurd. Meerdere e-mails blijven onbeantwoord. Telefonisch wordt er nog steeds niet opgenomen. Ik voel me opgelicht. Op 20-12 krijg ik een mail dat er iets mis is gegaan met verzending. Ik weet dat er nooit een verzendlabel aangemaakt is door de DHl-app dus dit is onzin. Op 21-12 ontvang ik de bestelling opeens toch. In een verkeerde kleur. Wel met een extra hoodie er bij. Wat is dit???

Score: 10

Top kwaliteit en snelle service

Mooi kwaliteit en een fijne service en goede prijs ๐Ÿ˜„

Geweldig service

Score: 10

Snelle levering en past perfect aanrader zeker een nieuwe klant erbij

Score: 2

Pakket nog niet ontvangen.

Score: 8

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Score: 10

Top sevice Levering was erg snel binnen! Kwaliteit van de trui is ook super zeker voor herhaling vatbaar! Jullie hebben er een nieuwe klant bij!! Vriendelijke groet Felipe Engelen

Score: 10

Snelle levering, zeer fijne jas

Score: 2

Heb nog helemaal niks ontvangen!!

Score: 6

2 broeken dezelfde maat gekocht alleen 1 broek viel veel kleiner voor de rest oke qwaliteit voor n goeie rprijs

Great quality. Fastest delivery

Score: 8

Geen problemen gehad. Was goede service

Score: 10

Goede kwaliteit snelle levering!

Score: 10

Snelle service en mooie kleding

Score: 10

Hele mooie kleding en levering is ook heel snel dus ben super blij

Score: 10

Snelle levering.. goed ingepakt.. leuke kleding

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creรซren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.