Score: 10

Snelle service, goede informatie m.b.t bestelstatus, goede kwaliteit ben er blij mee

Score: 10

Ik kreeg meteen een mail van jullie dat de bestelling ontvangen was. En ook dat hij verzonden was, daarna mail van de vervoerder echt super geregeld allemaal!

Score: 10

zeer goed kwalitatief , en snel

Score: 10

Super service, beste jeans van Nederland. Netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd

Score: 10

Top kwaliteit tracksuits. Goede service, snelle levering.

Score: 10

Goede kwaliteit, snelle levering! Zeer tevreden

Score: 10

Snelle levering, bij vragen snelle reactie! Goeie kwaliteit en niet duur

Score: 10

Super leuke collectie + goede kwaliteit!! Service is ook top!

Score: 10

Fijne kleding, prima collectie. Alles mooi op elkaar afgestemd en geweldige service!

Score: 10

Super jeans, de beste die ik tot nu toe heb gehad. Bestel al jaren bij jullie en ze blijven mooi! Thanks mannen keep up the good work.

Geweldige service

Score: 10

Snelle levering en mooie broek!!!

Score: 8

Goede prijs, mooie broek alleen wel jammer dat bij de onderste knoop van de gulp er af / kapot was toen in de broek binnen kreeg.

snelle service perfecte broek

Score: 10

Eerlijke prijzen, prijs kwaliteit is goed!

Score: 2

Un jeans eti

Score: 10

Stof is van goede kwaliteit , belofte voor bepaalde tijd dan morgen in huis mega blij mee

Score: 10

Snelle levering Als het er niet is krijg je gelijk een telefoontje Én wordt het netjes opgelost En vriendelijk personeel

Score: 10

Kwaliteit en super snel service

Score: 8

Eerst een slechte beoordeling gedaan ma toen ik me spullen kreeg en alles opgelost werd helemaal niks mee ben gebeld door n medewerker die legde alles uit dus niks te klagen broeken zijn goeie kwaliteit k kom hier in de zomer nog trg denk k

Score: 2

onbereikbaar en heb mijn pakket niet gekregen.

Score: 10

Snelle en duidelijk service.

Score: 10

Super tevreden over de service, sneller geleverd als verwacht en de kwaliteit is top

Score: 10

Top kwaliteit !! Zeer tevreden ga zeker vaker bestellen.

Score: 10

Mooie kleding en hele goede kwaliteit!

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.