Score: 10

Geweldig kwaliteit, betaalbare prijzen en zeer vriendelijke medewerkers. Zeker aan te raden!!

Score: 8

Snelle levering, hippe kleding.

Score: 2

Pakket is nooit aangekomen.Als je ze wilt bereiken kan je ze alleen mailen waar je vervolgens een heel kort antwoord op krijgt dat ze je niet kunnen helpen.

Score: 10

Snelle levering. Kleren zitten ook geweldig!

Score: 10

Pakket was kwijt geraakt door DHL, maar werd super geholpen. Klantenservice nam persoonlijk contact op en kwamen samen op een goede oplossing. Geen 5 sterren maar 10 sterren voor het bedrijf En kwaliteit is zeer goed vooral bij de hoodies, warm en mooi afgewerkt.

Score: 10

Snelle levering en goede hulp van de klantenservice voor de juiste maat/pasvorm. bestel er al jaren mijn kleding. Top collectie en kwaliteit!

Score: 10

Leuke prijs en zeer goede kwaliteit.

Score: 10

Een top service, de kwaliteit blijft ook goed! Bestel altijd mijn kleding hier!

Score: 10

Goede service, mooie producten!

Score: 10

Mooie kleding en snelle service

Score: 10

Goeie kwaliteit van het product, prima communicatie naar de klant en snelle levering !

Score: 8

goede prijs en goede kwaliteit

Score: 2

De prijs/kwaliteitsverhouding is slecht en de bestickering liet al zichtbaar los bij ontvangst. De klantenservice geeft geen gehoor.

Snel en goede service!

Score: 10

Snelle levering en zeer goede kwaliteit

Snel .

Mooie kleding .en echt een goede kwaliteit. Voor je geld

Snelle levering.

Goeie service en kwaliteit

Score: 10

Super snelle levering en duidelijkheid

Goede leverring

Top kwaliteit

Mooie prijzen

Score: 4

Sneller het mee geven aan de post😞

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.