Kwaliteit heel goed

Kwaliteit en op tijd bezorgen heel goed maar bereikbaarheid en klachtafhandeling niet goes.

Helemaal prima

Altijd eigenlijk wel goed,alleen het retour beleid vind ik erg vervelend

Mooie kleding

Wij hebben 2 korte broeken besteld ze zitten perfect en de kwaliteit is super

Enorm tevreden met product

Optijd geleverd, goeie kwaliteit en een mooie kleur. Heel erg tevreden met deze bestelling!

Top site

Super nette mooie kleren

Zeer goede kwaliteit

Top kwaliteit

Het zit lekker

Kwaliteit kleding is heel goed.

Slechte service

Niet eens een ster waardig!!! De kleding is slechte kwaliteit, de pasvorm is mega wijd. En als je het vervolgens retour stuurt al meer dan vijf weken geleden en helemaal niks hoort is dit mega schandalig ook is nog steeds de retour niet verwerkt. Ik heb gaan mailen inmiddels al 3 e-mails verstuurd en nog steeds geen reacties ontvangen. Hele slechte service en zal hier nooit meer iets bestellen.

Harstikke goed

Duidelijke mails over de orders en verzending, snelle levertijd, goede kwaliteit jeans

Top kwaliteit en snelle levering

Super fijne hoodies, heb er al een paar! Goeie kwaliteit

Ge-wel-dig

Ik had al een tijd een trui met bepaalde tekst op het oog. Nu met korting, dus besteld. Belt er binnen vijf minuten na bestelling een hele aardige mevrouw op dat deze helaas net is uitverkocht. Ze mag me een trui aanbieden voor dezelfde prijs, maar uit de nieuwe collectie. Hoe top is dat! Als je dan over klantenservice praat staat er waarschijnlijk een foto van haar bij. De trui zelf, op en top kwaliteit. Ik ga hier zeker meer bestellen!!!!

In 1 woord goed

Snelle levertijd en je wordt op de hoogte gehouden

Beste broeken in Nederland

Goede prijzen goede kwaliteit snelle kevering

Ben super tevreden services is echt heel goed

goede snelle service

Goede kleding en altijd snel

Goeie website en kwaliteit en personeel is netjes

Snel & goede kwaliteit

Snelle levering, goede service. Mooie trui, qua desig en materiaal. Zoon is er erg blij mee!

Heel klantvriendelijk

Ik stuurde een berichtje via insta ik kreeg meteen foto’s en links Meteen kunnen bestellen. Pakken zijn super kwaliteit

Goede prijs kwaliteit, snelle verzending! Tot de volgende bestelling

Snel en netjes

Pakketje is snel en netjes verpakt aangekomen. Prachtige kleding.

Zeer goeie service en mooie kwaliteit kleding

Goede broeken

Goede kwaliteit

Goede klantenservice

Ik vind de klantenservice die ze bieden wel goed. Ze boden mij een optie om een ander shirt ongeacht de prijs de kiezen omdat het gekozen shirt niet op voorraad was. Het enige jammere was dat ik hier geen bevestiging meer van hem ontvangen.

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.