Ik had mijn pakketje na een dag al ontvangen sneller dan ik had gedacht en kwaliteit is ook super

Kwaliteit wint

Hoodie en jeans besteld. Volgende dag in huis, kwaliteit is goed pasvorm is goed. Precies wat ik wou. Fijn bedrijf wat nog een extra cadeautje bij mijn bestelling had gedaan. Thanks

Ik had 4 broeken besteld, volgende dag netjes in huis + een gratis gift met handgeschreven kaartje. Super bedrijf en de kwaliteit is op top niveau. Draag normaal altijd hele dure broeken, dacht dat die alleen kwaliteit konden leveren. Richesse je hebt het tegenovergestselde bewezen. Top kwaliteit voor een mooie prijs. Thanks! Pascal

Bestelling trui nog niet ontvangen

Ik heb vorige week dinsdag avond een trui besteld die twee dagen later bezorgd zou worden. DHL is mijn trui kwijt geraakt, en Richesse zou een nieuwe opsturen. In het track programma van DHL staat alleen nog niet, dat er enige vooruitgang in het proces van bezorgen, het duurt heel lang allemaal en ik hoop dat ik mijn trui nog ga krijgen.

Teleurstellend

Komen afspraken niet na

Online aankoop website Clothing

Ik had deze website bezocht en ik vond direct mijn goesting qua kleding. Zeer modieus, modern, veel keuze en best wel echter geschappelijk van prijs!!!

Hele goede service

Ik had 2 jeans en een hoodie besteld. Tot nu toe het beste wat ik heb gehad van kleding in Nederland. Net dsquared jeans. Thanks topppersss

Geld ontvang je niet terug van je retour zending en bedrijf zeer slecht te bereiken!

Tracksuit besteld, na een lange tijd wachten bleek deze kwijt te zijn geraakt bij de verzending. Vervolgens kreeg ik een nieuwe opgestuurd en kwam deze te laat binnen voor het geen waar ik het voor nodig had. De webshop wil mij niet het geld retourneren! En komt met een cadeau bon terwijl het om een klacht gaat en dit tevens wettelijk niet mag. Meerdere e-mails gestuurd en geen tot weinig reactie ontvangen.

Ik had een bestelling gedaan Waar van de maat klopt niet Latest broek besteld maar 31 Kreeg ik maat 29 dat is heel dom Ik baal enorm ,en ik kan de bestelling niet retouren Via Klarna duurt maand retour te verwerken Ik heb gebeld en gemaild geen gehoor

Slecht

Voor 16uur besteld zelfde dag verzonden Op vrijdag 15uur besteld Krijg je maandag een mail 1 product niet op voorraad, stond in webshop gewoon op voorraad Meteen terug gemaild over vervangend product Op dinsdag werd het pas verzonden

Na een bestelling gedaan te hebben en het pakket maar op aangemeld bleef staan vervolgens contact gehad met de klantenservice en is mijn pakket aardig snel geleverd!

Slechte maatvoering

Xxl valt als een maat m, teleurgesteld maar mijn kind heeft er weer een leuke trui bij. Ik zal verder moeten zorken helaas

Slecht.

Waardeloze troep voor veel geld. Zijzak zat nog dichtgenaaid. Heb ik zelf maar met schaar gedaan. Klitteband van zijzak al na een dag kapot. Niet goed vastgemaakt. Wat een rotzooi. NIET KOPEN.

Trui bij uitpakken al vlek

Vorige week trui besteld bij het uitpakken zag ik direct dat er een vlek in zat direct gemaild en foto mee gestuurd! Tot nu toe 0.0 antwoord op m’n mail

Fantastisch!!

Snelle service en een hart van Goud door een van mijn kids te sponsoren en zijn team❤️

Goed mooie site

Top Service en kwaliteit

Kleding snel binnen en problemen alles snel opgelost

Totaal niet geholpen

Ik heb een paar vragen maar nog niet 1 is beantwoord

Kreeg iets heel anders dan de foto

Wat een onzin, niet eens in de buurt van de foto, qua kleur, qua fitting, qua capuchon

Kleur klopt niet

Bestelde een olijfgroene trui. Trui die ik binnen kreeg was eerder kaki dan olijfgroen

Super leuke kleding. Voor leuke prijs

Perfecte klantenservice

Ik had een vraag wanneer mijn pakket binnenkomt. Binnen 15 minuten al gereageerd ben zeker tevreden ook over de kwaliteit, leuke verpakking met extra brieven en een luxe kaart erbij! Bedankt voor de setjes en jeans! Groeten Marco

Alles snel en top geregeld

Vorige week een shirt besteld die ik al ontzettend lang wil hebben. Zeer snelle levering en het shirt is echt waanzinnig gaaf. Heel erg blij mee

Super kwaliteit met geslaagde backprint quotes

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.