Snelle levering en mooie pasvorm

Ik heb net m'n jas ontvangen en ben dr heel tevreden over. De pasvorm is heel goed en de maat klopt ook. Ook de jeans zitten fijn en lijkt kwaliteit spul.

Wat een leuke kleding! Ben heel erg tevreden. Goede kwaliteit. Alweer te gekke outfits in de nieuwe collectie gespot!

Kwaliteit en fashion

Ik heb de laval jeans en grace hoodie besteld. De beste kwaliteit die ik heb gehad tot nu toe! Super blij mee en vooral met mijn gratis cap bij de bestelling. Thanks mannen!

Zuerst tevreden

Hoi, Aan Richesse heb ik eindelijk mijn merk gevonden , je hebt hier dus eigenlijk alles wat je wil. Dank je en ga zo door

Kwaliteit blijft goed

Dit is m’n tweede bestelling van Richesse. Had een paar maanden geleden een hoodie besteld en die zat gelijk goed. Geen kwaliteit verlies na het wassen, en nu een paar maanden later zit het nog precies zoals dag 1. Vorige week daarom weer een bestelling gedaan (tweede hoodie en een polo) en ook hier weer erg tevreden. Goeie pasvorm en fijne stof.

Mooie kleding, goede prijs

Sfeervolle kledingzaak, mooie kleding en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardig personeel, wat niet opdringerig was maar behulpzaam op t juiste moment. Heb hier al meerdere keren kleding gekocht, zeer tevreden. Mijn favoriete winkel in Enschede centrum. Liefs, RR

Top kwaliteit!

Klantenservice is top, snelle reactie. Ben ook in de winkel geweest, leuke personeel en voelde me echt op mij gemak. Daardoor ga ik ook vaker shoppen bij Richesse :)

Hele fijne jeans

Snelle verzending en goede kwaliteit

top! Aanrader

Ik had een verkeerde maat besteld. Klantenservice benaderd en direct een oplossing gekregen! Super tevreden met de service ik zeg bestel hier!

Retour Super snel

He Richesse, Ik had een retourtje gestuurd, binnen 48 uur is mijn retour al verwerkt en heb ik netjes de nieuwe artikelen binnen gekregen. Super service! Bedankt ben een grote fan!

De beste jeans van Nederland

Ik draag al 4 jaar Richesse jeans, de perfecte fitting + voor een hele mooie prijs! Bedankt voor alles jullie zijn toppers ✔️

Uitstekend kwaliteit en service

Super goede service snelle levering zeker een aanrader

Slechte kwaliteit en te duur

Kleding die ze verkopen wordt gemaakt van hele goedkope materiaal en je kan de letters van de Shirts er zo af bladeren. De broeken zijn ook heel erg slecht Koop hier aub niks is zonde van je geld.

Komen je tegemoet met een goede oplossing !

Score: 10

Verzending was super snel kwam netjes binnen in een sterk kartonnen doos en het trainingspak in plastic. Super zacht goede kwaliteit en ben er erg blij mee

Score: 10

T werkt jullie zijn op tempo

Score: 10

Leuke kledingen ben echt super blij ermee wat ik bij jullie heb gekocht aan kleding allemaal en belangrijker nog heeft een goede kwaliteit

Score: 10

Mooie prijzen en super snel geleverd! Kan niet beter. Kleding is van hoge kwaliteit

Score: 8

Ik had 2 broeken besteld maar ontving geen bevestiging. Toen heb ik de klantenservice gemaild en kreeg ik te horen dat 1 van de broeken er niet meer was in mijn maat. Toen kon ik een duurdere uitkiezen. Ik heb alleen niet mijn product ontvangen die je bij een bedrag van €100 krijgt. Verder top service!

Score: 2

Geen

Score: 2

Broek besteld, keurig optijd. Echter wordt mijn retour niet aangenomen en ben ik nu mijn geld kwijt. Contact is bijna niet te krijgen.

Kwaliteit kleding

Hele snelle levering

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.