Score: 4

Mijn bestelling zou 2 dagen geleden binnen moeten komen. Huidig nog steeds niks binnen gekregen. Ook geen reactie van klantenservice.

Mooie trui, snel geleverd

Goeie service perfect optijd

Score: 10

Fijne broeken en goeie service

Score: 6

Mijn

Score: 10

Super kwaliteit, binnen een dagje in huis, geen klachten

Kwalitatief helemaal top het is een echte Fashion Merk

Helaas was onze b

Alles ok!

Score: 2

Heb 3 broeken besteld heb 1 broek die is goed de andere 2 kwamen niet over een met wat ik besteld had en waren hele andere maten. Heb nog niks gehoord naar de vele mailen die ik heb gestuurd er is nog niks opgelost heb 180€ betaald voor 3 broeken zit nu al aantal maanden met 1 broek

Score: 10

Snelle levering en en zeer tereden met kleren

Goeie service

Score: 10

Prima service. Kreeg door de kerstdrukte eerst een verkeerd artikel, maar werd heel snel opgelost en al verzonden voordat ik het verkeerde artikel terug had gestuurd. Verder goede prijzen

Score: 10

Snelle levering en netjes ingepakt!

super

Score: 10

Perfecte prijs en product was er nog sneller dan verwacht

Score: 10

Geweldig product, voor deze prijs heb ik de beste jeans die beschikbaar zij. Thanks!

Score: 10

zeer tevreden over de service

Score: 8

Bestelling deed aan de voldoening ...prijs is het bestelld item waard ..service en verzending top in orde .zeker de moeite waard nog eens een bestelling te gaan plaatsen

Goed!

Score: 10

Top kwaliteit en snelle levering! Zeer tevreden!

Score: 10

Goede kwaliteit en snelle levering

Score: 10

goede service mijn maat was niet meer op voorraad maar is netjes opgelost

Score: 10

Mooie kleding ruime keuze en goede prijzen service ...heel snel geleverd

Score: 10

Super webshop ondanks de feestdagen als. Nog super snel geleverd

De Heurne 13

7511 GV Enschede

06 114 015 64

Over Richesse Clothing

Bij Richesse Clothing willen we niet alleen kleding verkopen, maar een levensstijl bevorderen. We willen dat onze klanten zich zelfverzekerd en mooi voelen, en we streven ernaar om een positieve impact te hebben op de modewereld. Onze visie is om een wereld te creëren waarin stijl en kwaliteit samenkomen, en waar iedereen de vrijheid heeft om zijn eigen unieke stijl te omarmen.