Zoals het hoort

Vriendelijke hulp in de winkel en nadien vlotte levering aan huis

Retour wegens verkeerde maat perfect verlopen

Na een aankoop met verkeerde maat retour aangevraagd. Perfect verlopen. Prima service!

Matériel conforme, très bon prix et livraison rapide . Bravo

Très bien

Habe Stiefel von Alpinstar gekauft, Lieferung war ein Tag früher da als angegeben und passen einwandfrei. Gerne wieder.

goed product en goed ontvangen!

Bestelling netjes geleverd en ook mooie cashback actie op de Tom Tom Rider 550. Bedankt voor dit product en ik zal zeker nog vaker bestellen op Rad .eu

Le gant se découdre au bout d'une semaine.

Au niveau de rad c'est très positif. Je ne suis pas satisfait des gants achetés.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Heel goed.

Goede prijs en kwaliteit.

Great

Fast efficient professional service highly recommended

My first enquiry was dealt with efficiently by Mathieu and the whole process from then on was outstanding. Thanks

Super sympa sympa

À l’écoute des clients Livraison rapide rien à dire

livraison très rapide

livraison très rapide

Top service naar de klant toe en zonder enige discussie!

Ondanks een verkeerde levering, overigens volledig buiten de schuld van de RAD-medewerkers, direct opnieuw spontaan een nieuwe helm en vizier voor mij besteld waarbij alle afspraken correct werden nagekomen. De verkeerde levering heb ik persoonlijk teruggebracht naar de winkel en dat werd zéér gewaardeerd!

Cool

Sympa..........

Fast and accurate.

As advertised.

Vertrouwd adres

Snelle verzending en goede service

Onderdeel besteld online en geretourneerd naar de winkel. Zonder problemen gewisseld en nog gekeken voor het juiste in de winkel zelf.

Rad est genial service au top

Rad magasin génial avec un choix incroyable et personnel agréable je recommande RAD MOTOR service au top .

Fijne winkel

Lieferung kam pünktlich, und wie beschrieben Danke !

Bons produits et livraison très rapide.

Parfait ,rien à reprocher aux produits RAD. Livraison rapide et gratuite dès 25€. C'est très bien pour moi. A recommander.

Zeer goed geholpen geweest.

Ik ben erheen gereden omdat enkel in drongen het onderdeel op stock was. Een medewerker heeft me bijna direct aangesproken en heeft onmiddellijk de onderdelen uit het magazijn laten halen om het te tonen en zelfs te passen op de motor zelf. Dus zeer professioneel. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Rapidité

Rapidité

Tarif et livraison satisfaisants

Meilleurs prix pour mon intercom Sena, qui a été livré très rapidement.

Rapide et efficace

Livraison rapide et prix compétitifs

Beste prijs en super service

Je kan hier terecht voor alles van motorkledij en steeds aan de beste prijzen. Ik ben fan

4 Landegemstraat

Drongen 9031