Parfait

Bonne description du produit SAV efficace: Retour car j'ai choisi initialement un L. Le M a été adressé rapidement !

Milles mercis

Le vendeur est au top il m'a beaucoup aidé Merci pour votre aide

Goede webshop

Alles duidelijk, tijdelijk geleverd. Perfect

Montage d'un top case

Les instructions de montages sont largement insuffisantes et floues. Grace à gentillesse du personnel RAD mon problème a été résolu Merci a eux.

Excellent and very pleased

Straight forward and easy to deal with,..very prompt delivery and competitive pricing,..will definitely purchase form you guys again in the future,..many thanks,..

Parfait !

Marque très intéressante, livraison super rapide. C’est un fournisseur que je garde en mémoire.

Super geholpen

Goed geholpen voor zijtassen op mijn motor. Hebben hun best gedaan om verschillende tassen uit te proberen op mijn motor.maat helaas geen tas was geschikt voor mijn motor. Service was super. Kom hier zeker terug!

Prima voor elkaar bij RAD.

Ze adverteren met de laagste prijsgarantie en dan vind ik ergens een lagere prijs, moet je wat gegevens doorgeven (wat heel makkelijk gaat) en krijg je je bestelling ook snel oor die lagere prijs. Ik heb hier al vaker gekocht en nooit teleurgesteld door RAD.

Conforme à mes attentes

Livraison rapide, bon produit, je recommande.

Excellent site, je recommande

Prix très attractifs, envoi rapide et soigné. Tout est parfait.

Snel verstuurd.

Enkele uren na mijn bestelling, bericht gekregen dat mijn levering klaar was voor transport. Die zelfde dag nog van DPD bericht ontvangen dat ze in het bezit waren van mijn pakket en de dag nadien zouden leveren. Jammer dat DPD niet doet wat het beloofd en 2 dagen later pas levert.

Jamais été déçu et personnel très accueillant

Client depuis plusieurs années et toujours des très bons produits et un excellent service

Top webshop

Zoals elke keer, snelle levering en goede prijzen. Ik had een verkeerde maat besteld, deze geretourneerd en binnen paar dagen al geld terug op mijn rekening.

Snelle correcte levering

Duidelijke omschrijving Goede prijs/kwaliteit Snelle levering

Altijd correct

Altijd goede en correcte service

Parfait

Article conforme à la description, reçu très rapidement (seulement 2 jours après avoir passé la commande) et bien emballé pour le transport.

Snelle en vlotte service

achat blouson enfant

produit correspond à la description. Envoi rapide. Tout ok.

Aaaa+

You got what hou ordered, in time.

Génial

Bonjour Comme d'habitude, RAD est très réactif. Une erreur de taille de casque de moto, et en moins d'une semaine, casque renvoyé et le casque à la bonne taille est arrivé à la maison. Top. Je recommande. Merci pour tout RAD. Bonne fin de journée.

Doet wat ervan verwacht word

De sp phonemount doet het zoals het hoort en word geladen tijdens het rijden dus nooit nog zorgen dat je zonder gps/muziek zal vallen

Laagste prijs en snel verzonden.

Bij Rad heb ik een mooie set Givi Alaska alu koffers besteld. Levering op voorraad en 1 dag levertijd. Netjes verpakt bezorgd en het product is werkelijk wondermooi.

Na 1 week nog steeds geen levering.

Na 1 week nog steeds geen levering binnen. Probleem zit bij DPD maar RAD kiest voor deze transporteur.

livraison rapide et produit conforme au descriptif

Site à recommander

4 Landegemstraat