Adresse de livraison par défaut

Lors de la commande, malgré les précédents envois livrés à domicile, le système choisi par défaut une livraison à une autre adresse. Adresse que je n'ai plus utilisée depuis plusieurs années. Le colis a été retourné à l'expéditeur et la livraison à la bonne adresse a ensuite été bien effectuée. L'indication: Livraison à une autre adresse pourrait être plus claire lors de la commande.

Service rapide et éfficace

Très bien

Bestelling was er één dag eerder dan gepland en voldoet erg goed.

Bestelling goed verpakt en snel geleverd.

@

@

Très bon service

Toujours le même bon niveau. Petit bémol, la valse des vendeurs, tous de bonne volonté, mais je crois qu'ils n'ont pas le temps de bien connaitre les articles. Ils sont un peu perdus lors de questions plus pointues.

Site sérieux et professionnel

Site professionnel et envoie rapide à recommander

Kon deze keer beter

Ben al jarenlang klant. Ik had via mail een vraag gesteld op woensdag en pas de maandag erop kreeg ik hier antwoord op. Maar de zaterdag daartussen was ik de plate gaan kopen. Ik woon niet naast de de deur. Eens thuis zag ik dat de verkeerde was en heb zo mogen terugkeren voor een het juiste. Een commerciële tegemoetkoming had welkom geweest. Ook: we hebben 45 min in de winkel gespendeerd, en geen één keer heeft ons iemand gevraagd: kunnen we u helpen? Er was niet zodanig veel volk.

Commande livrée rapidement et conforme à mes attentes.

Service parfait!

Très satisfait

Intercom reçu rapidement, Très satisfait du service, je recommande fortement

totalement positive

parfait, livraison ultra rapide. j'ai commandé car je connais bien RAD et j'étais sûr du bon résultat de ma commande, car je me sentais en totale confiance, ce qui parfois n'est pas le cas avec d'autres sites......d'où mon choix RAD. encore merci à vous.

Leuke ervaring

Na een lange tijd beslist om nog eens een gemotoriseerd avontuur op twee wielen aan te gaan. Dus effe gaan rondkijken in de winkel in Brugge en na een duidelijke en vriendelijke uitleg een nieuwe motorhelm aangeschaft. De uitleg was heel professioneel en zonder aandringen. Ben heel tevreden met de aankoop, service en ontvangst in de winkel. Een aanrader!

Rapide et de qualité

Expédition rapide et produit top

Ras

Ras

Parfait

Service très professionnel et avenant.

Helm online gekocht, langs geweest voor pinloc te plaatsen en intercom Cardo laten plaatsen. Geholpen met een glimlach, zeer snel alles in orde. Hoe service moet zijn, meer hoef je daar niet over te zeggen.

Allens zoals gewent

Alles zoals gewenst

Fast delivery.

Everything in order.

Snelle levering, goede prijs

Product werd erg snel geleverd, alles volgens verwachting. Prima ervaring

topissime

J'ai pratiqué au début le magasin de Zaventem, avec des personnes passionnés, efficaces. Mon magasin actuel est celui de Nivelles et le personnel est au top, sourire, connaissance technique et gentillesse... Même constat à Tournai où je suis passé dernièrement... bravo

Alles naar wens

Topservice

Verkopers in Willebroek staan je steeds met raad en daad bij. Ook bij een product die niet voldoende werkt of na defect in garantie wordt een oplossing gezocht.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wangstukken voor mijn helm besteld. Passen perfect en snel geleverd.

Tout OK

Produits conformes à la commande Bien emballé et livré rapidement.

Problemen met de levering van een airbag vest werden snel en netjes opgelost. Helemaal in mijn voordeel.

4 Landegemstraat

Drongen 9031