Goede en snelle service

Goede opgebouwde en eenvoudige website

Rapide

Un jour en avance

Snelle levering in goede staat.

Slechte klantenervaring omwille van een garantieprobleem.

In september 2023 heb ik een Schuberth-helm gekocht (C5). Nu negen maand later sluit het vizier zich op willekeurige momenten afhankelijk van de rijwind. De helm werd teruggestuurd voor herstelling en na 2 weken bleek het probleem niet opgelost te zijn. Dit werd aangekaart bij Schuberth en zij geven aan dat het een veiligheidsfunctie is. Volgens hen is het de bedoeling dat het vizier zich automatisch sluit bij een bepaalde snelheid (boven de 70 km/uur als ik mij niet vergis). Mijn argumentatie waarom dat dan niet gebeurde toen ik de helm juist gekocht had, werd in de wind geslagen. Ofwel is het een veiligheidsfunctie die van in het begin niet naar behoren werkte ofwel is het een excuus om de slechte werking te maskeren. Beide lijken mij een reden om de helm en/of vizier te vernieuwen. RAD ging mee in het verhaal van Schuberth en weigert aan de klant te denken. Ik blijf zitten met een dure helm (+ specifieke audiosysteem) die niet naar behoren werkt. Laatste keer dat ik een Schuberth-helm koop en laatste keer dat ik iets bij RAD gekocht heb. P.S. Ere wie ere toekomt, de man van de klantendienst was snel en vriendelijk in zijn antwoorden. Daar valt niks over te zeggen.

Excellent service, fast shipping with tracking

Items as described, very well packed and shipped quickly. Many thanks!

Mooie broek. Maattabel klopte precies

Alle informatie zag er mooi uit op de website. Dus dat haalde mij over om te bestellen. Ben er erg blij mee.

Top merken onder één dak

Veel keuze en goede service en behulpzaam personeel

Rapide et très bonne qualité

Le colis est arrivé très rapidement

Grote keuze

Altijd met een glimlach klaar om u te helpen.

Fast delivery and good price.

It was easy to order and the delivery was faster than forcasted.

Rien à redire, tout ok

---

Binnen een paar dagen had ik mijn bestelling thuis

Super rapide

Altijd prima!

Je hebt ruime keuze. De product omschrijvingen zijn prima waardoor een je een goede keuze kan maken. En als het op voorraad is wordt het snel verstuurd. Ook zakelijk bestellen gaat erg makkelijk, de BTW wordt door RAD direct verrekend waardoor je zonder BTW kan afrekenen. Ook retourneren is geen probleem en wordt snel beoordeeld. Prima zaak.

Le service clientèle a été réactif

Je me suis plaint pour un rabais de prix immédiatement après mon achat mais le service clientèle a été réactif et a compensé la différence. OK.

Zoals steeds uitstekend.

Broek en jas gekocht van hun online shop. Broek was te lang, naar hun filiaal gebeld in Brugge en mocht ze daar ter plaatse gaan omwisselen zodat ik het niet via de post moest terugsturen, wat heel fijn was van hun! Zoals steeds heel snel geleverd ook. Dank je wel!

Olie kiezen ging makkelijk en de verzending pas snel

Besteld en 1 dag daarna geleverd

behulpzame personeel die gaat voor een kwalitatieve aankoop

Ik heb mijn motorkledij vernieuwd en ben daarbij uitstekend geholpen door het personeel van de winkel, waarvoor dank. Een dikke pluim voor de mensen van de winkel in Luik

Retour produit en SAV

Super site Réactif efficace reçu nouveau produit rapidement Un de mes meilleurs site

Correcte snelle levering

Commande d un cordon freecom 2 x

J ai passer commande d un cardo freecom 2x le jeudi on m avais dis en magasin que je l aurais le lundi voir mardi. Au maximum et non erreur le vendredi matin je le recevais merci a vous

snel geleverd

snelle levering, goed produkt