Schnelle Lieferung sonst alles ok. Gerne wieder

Schnelle Lieferung sonst alles ok. Gerne wieder

Achat en magasin et en ligne

Personnel agréable et de bon conseils. Livraison rapide et tout est bien protégé (un peu trop peut-être). RAS c’est parfait.

€€

???

Super snelle service!

Ik ben zeer tevreden over RAD. De informatie op de website heeft mij goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Toen ik bestelde stond er dat de levering enkele dagen kon duren. Het was er de volgende dag al!

Goede productinformatie en levering op tijd zoaks afgesproken

Ala 56 topkoffer; mijn fiets was al uitgerust met ala 36 koffers. Ik wist niet Eker of eea op mijn fiets icm met de topkofferhouder zou passen ( BMW r 1150gs) dus telefonisch contact opgenomen met de webshop. Het bleek wel te passen. Ik heb de topkoffer en houder besteld. Bestelling kwam aan op afgesproken dag. Heb de kofferhouder bekeken; ja er moest eea worden losgemaakt; zijkofferrekken om de koffersteun te kunnen bevestigen en de achterknipperlichten moesten worden losgemaakt ookal om diezelfde koffersteun. De originele verticale bagagedrager waaraan spatbord en achterlicht zijn bevestigd met 2 lange schroeven moest eijken voor de topkofferdrager. Enfin de hele operatie is geslaagd en de ala 56 is enorm ruim en ziet er goed uit. Al met al zeer tevreden.

Top service!

Top service en heel snel

Toujours satisfait et livré en un temps très court.

Depuis que je fait de la moto nous achetons tout chez Rad. Très bon accueil.

İyi bir alışveriş oldu

Sorunsuz şekilde ürünlerim 2 günde belçikadan Avusturya ‘ya ulaştı, sonsuz teşekkürler

• Would you recommend us? No

Vendeurs au top

Vendeur au top et rapidité d'expédition

Top scherm en snel geleverd

Helemaal top

Rien à signaler

Des prix attractifs et envoi rapide Top réactif

Goedkoop en snel

Prijs was echt lager dan waar ook en binnen twee dagen vanuit België in huis in Nederland. Al meerdere bestellingen gedaan en ieder keer top.

Professioneel en behulpzaam personeel en een ruim aanbod

Je hebt keuze uit een zeer ruim gamma in zowel kledij, onderhoudsproducten als accessoires. Winkel is zeer ordelijk en overzichtelijk en het vriendelijke en behulpzame personeel heeft een degelijke kennis van hun aanbod. Zeker een aanrader!!

Well packaged, good condition, excellent quality.

Everything came as ordered. Neatly packed.

Satisfait

Je ne l'ai pas encore installé Mais très satisfait pour l'instant. Merci

Très bien!

C'était très bien.

Heel goede en overzichtelijke site! En snelle levering.

Parfait comme à chaque commande.

Site clair. Tarifs très interessants. Commande claire. Délais respectés.

Comment faire mieux ?

Colis remise en mains propres chez soi. Rien de mieux !

Slecht

Onderdeel was al bekrast voor transport, ook was de verpakking te klein voor het windscherm, in een doos gepropt en opgestuurd.

Zoals steeds correcte levering

Correcte levering en eerder dan voorzien .

Rapide efficace merci

Colis arrivé plus tôt qu’annoncé bien conditionné merci

Parfait

Excellent site,rapide

Attente de reception

Pas encore reçu ma commande!

4 Landegemstraat

Drongen 9031