snelle en correcte levering

Impeccable

Produit nickel envoie rapide

Dik in orde

Voldeed aan de verwachting. Vlotte en snelle levering.

Simply perfect!

Easy buying process, really fast shipping and constant updated information of the process. This was my first buy at RAD but for sure they have one more costumer! And I have one more reason to visit Belgium :)

Le problème vient du livreur qui ne respecte jamais les instructions écrites sur le coliscolis!

Avec RAD je n'ai que du positif au niveau qualité, emballage et prix.

Vlotte verzending leuke winkel

Daar vindt je alles voor je uitrusting voor moto en nog veel meer kijkje gaan nemen dus je zal vast iets kopen

eerste helm defect na 2x gebruik dan 6+weken moeten wachten op waardebon ...

zoals de tittel zegt eerste helm was een scorpion exo tech carbon twv +350 E [ kost nu nog meer ] Bij deze was het pin Lock mechanisme eraf gebroken en gevlogen tijdens het rijden in gesloten toestand helm binnen gebracht bij RAD helm was 2x gedragen onder fabriek 's Garantie + winkel Garantie . De helm moest terug gestuurd worden volgens hun voor herstelling. Ik heb meerdere weken gewacht en dan gebeld en dan ging ik een mail krijgen die dag nog .... niets ontvangen tot 2 weken daarna dat de helm niet meer gemaakt kon worden en dat ik een voucher van de winkel kreeg ik heb bijna 7 weken niet op mijn werk kunnen geraken wegens het te kort komen van een helm [ Ze vertelde wel dat ik al bij al nog een helm kon huren of kopen van hun ] Maar dat was belachelijk mits dat mij gewoon nog meer geld ging kosten dan. Dus alles moest met openbaar vervoer gebeuren . Ik ga akkoord dat dit niet de fout was van RAD dat de helm stuk gegaan is Maar ik vind als er 2 garanties aanwezig zijn dat de mensen geen +6 weken moeten wachten voor daarna te horen dat ze toch een voucher terug krijgen op het einde . Ik heb nu een andere helm bij hun gekocht met de voucher en motor laarzen en hopen dat alles oke blijft .

Commande web

Très bon produits Livraison correctement effectuée par DPD

Echange très rapide

J'avais commandé des bottes en pointure 45, mais malheureusement un peu trop grande. Renvoyer et j'ai reçu quatre jours après la paire de bottes en 44. Merci pour le service.

Produits similaire à la description.

Les envois devraient être un peu mieux protégés.

super produit et super service

produit de qualité et service de livraison au top

PERFETTO

Ho ordinato un casco Shoei Glamster-06 Bivouac TC9 ad un prezzo super scontato che è arrivato qui in italia in soli 3 giorni! Assolutamente affidabile, lo consiglierò ai miei amici e acquisterò sicuramente in futuro da qui.

Great service and good value for money but postage was just a bit expensive

Great service and good value for money but postage was just a bit expensive.

Zoals steeds topervaring.

Men slaagt er bij RAD steeds weer in om goed,snel en correct aankopen te verwerken en te leveren. Voorbeeldig! Net als in de winkel in Drongen! Met andere filialen heb ik geen ervaring.

excellent

vlotte behandeling, correcte service

Super klantenservice

Kennis van zaken, scherpe prijzen en bij onvolledigheid product meteen vervanging voorzien, die bovendien 's anderendaags al aan m'n deur stond. Top!

Ruime keuze en kwalitatief.

Er is een ruime keuze aanwezig ook de verkopers helpen u met raad en daad om tot een aankoop te komen.

Achat d'un casque chez rad, très satisfait

Site très sérieux, envoi très rapide de mon casque, le prix par ailleurs est très bien positionné. J'étais déjà client et je suis encore une fois très satisfait merci ! Je recommande

• Nous recommanderiez-vous? Non

Polecam

Najlepszy sklep motocyklowy onlain

Topservice

Door een fout van DPD een totaal ander produkt ontvangen. Dit werd door Rad vakkundig en snel opgelost. Het pakket werd alsnog getraceerd en onbeschadigd en in goede orde afgeleverd. Zou er zo weer bestellen!

Altijd topservice en kwaliteit bij R.A.D.

Dit is voor mij althans de beste (web)winkel als je op zoek bent naar kwalitatieve kledij en toebehoren voor elk type motorrijder/motorfiets. Doe zo voort zou ik zeggen.

R.A.S

R.A.S

un service commercial au top.

Je me suis trompé de référence lors de la commande retour et renvois du nouveau casque rapidement et gratuitement, Je recommande vivement ce site .

uitstekende service

zie hierboven

Topwinkel voor motorbenodigdheden.

Leuk om er te winkelen, uitgebreid assortiment voor elk type motorrijder en voor ieders budget. Je krijgt ook steeds deskundige uitleg bij elke vraag.

4 Landegemstraat

Drongen 9031