Altijd de beste service en raad

Bij RAD krijg je steeds een zeer goede uitleg. Al het personeel werkt er al jaren en is zer goed op de hoogte van hun producten. Ik heb nu bijna een volledige outfit van REVIT , waarvan ik eveneens zeer tevreden ben. Die zaken zitten simpel, maar goed ineen. Ik ben al jaren vaste klant en blijf dat nog lang. Als ik iets nodig heb rijd ik naar Willebroek, pas ik het en laat het leveren bij een pick-up punt, daar ik geen auto heb. Ook dit werkt fantastisch. Tot het volgende bezoek zou ik zeggen. Ook dit

Prix tres interessant et vite recu

Je chercais un article au moins cher, je suis tombé sur le site RAD.EU. bien qu'un peu septique, j'ai commandé et recu ma commande 2 jour apres alors que les delais sur d'autre site étaient de 5 à 15 jours.

Top !

Zoals aangegeven inderdaad precies op tijd geleverd door de pakketbezorger. Doos was goed verpakt in een andere doos met daarin ook nog verpakkingsmateriaal. En dan nog "de prijs" !!! In verhouding tussen de 10 tallen aanbieders, was RAD.EU veruit de goedkoopste. Erg blij met het product en de service :)

Steeds goede ervaring

Zoals de titel aangeeft heb ik steeds een goede ervaring met RAD. Ter plaatse zijn het bekwame adviseurs, heeft de firma een ruim assortiment aan kwalitatieve producten. Bij bestelling online, steeds een snelle en correcte levering. Een aanrader voor motorgebruikers.

RAS - Service client au top

Suite à un intercom défectueux, le service client a été très réactif pour un échange. Merci.

Un vrai support client !

J'ai reçu ma paire de gants chauffants mais malheureusement avec une seule batterie.. Un mail au service client et je reçois la batterie manquante aujourd'hui pas DPD :-) MERCI

service impécable

très bon service écoute le client je suis satisfait

Toujours au top

Ras parfait !

J ai acheté un casque et j'ai eu de multiples ennuis

mes demandes ont été chaque fois prise en compte. Mais bcq trop d'aller retour avec RAD.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bon conseils

De bon conseils lors d'un achat d'un casque. Apres réflexion, achat via internet sur RAD. Livré le lendemain.

Efficace

Prix les plus bas et service de livraison avec un jour d'avance. Rien à redire.

Toppie (:

Snelle afhandeling en levering

Van bestelling tot ontvangst, alles was duidelijk en ging vlot.

Good enough for what was paid.

I got send the helmet in a box that wasnt sealed and was empty of protection for the helmet itself. Clearly labelled an M outside the box has the helmet itself was an L. Maybe it was a showpiece packaged and sent? Either way helmet is proper good for the price.

Livraison très rapide et produit conforme

Livré en 2 jours

Toujours satisfait et ceci depuis plusieurs années.

Expédition très rapide

Very good

Very good. Only problem was packaging, the box was open in places. Could have been packed slightly better.

Excellent

Tout depuis le prix jusqu'à la livraison et les contacts téléphoniques avec les boutiques en Belgique.

Sehr gute Abwicklung

Schnelle Lieferung, alles perfekt.

Excellent service

Livraison rapide Service comptabilité réactif Bravo

Livré en 2 jours au lieu des 4 annoncés !

Rien à en redire !

J’ai commander une batterie pour mes gants en ligne

Rapide et efficace. Super

Très bien, je recommande

Ma commande a été reçue rapidement bien emballée, rien à reprocher. De plus le prix était très attractif, le moins cher que j'ai trouvé. Bravo à vous. Je ne manquerai pas d'y revenir en cas de besoin.

zeer snelle levering aan Topprijzen

Zeer snelle levering aan topprijzen. De levering met DPD was zelfs de dag erna , wat je met Bpost niet meer zeker bent . Alles mooi verpakt . Ook bij de aankoop van je product , tonen ze op de site bijpassende tools om je het makkelijker te maken om zo de juiste bijpassende producten te kopen die je eventueel nodig hebt.

Excellente

Excellents conseils en magasin. Aucun problème de livraison

4 Landegemstraat

Drongen 9031