Perfect jack, snel geleverd. Goede oasvorm

Article conforme et livraison rapide

J'ai acheté un support de valise givi, conforme à la description et moins chère que d'autre site de vente en ligne, en plus d'une livraison rapide.

Contrat respecté à la lettre ( produit et livraison)

Contrat respecté à la lettre ( produit et livraison)

Alles omvattend!

Niet te opdringerig als je in de winkel loopt maar indien nodig staan de winkeliers klaar om je provisioneel bij te staan

Snelle levering goeie prijs

Mijn tanktas was flink afgeprijsd daarom gekozen voor Rad.eu. Het was heel snel geleverd.

Toujours au top!

Nombreux achats déjà effectués et toujours sans le moindre souci..

Goede ervaring

Je wordt steeds goed geholpen met je vragen en dergelijke. Een goede winkel en vriendelijk personeel. Mvg

Première fois que je commande chez eux je suis ravi

Envoie rapide

Tout était parfait

Excellente

Entièrement satisfait du service

prima alles naar wens

Gewoon goed gedaan en volgens de reclame

I will use RAD eu again

Great service,fast delivery

Très satisfait

La livraison très rapide

Materiaal Oke. Verzenddienst niet Oke

Spijtig dat de verzending niet met B post of post Nl gebeurt ,met deze verzenddienst (dpd) al veel problemen had verkeerd of gewoon niet leveren op juiste locatie (adres) Grten

Snelle verzorgde levering

Ik kreeg mijn pakket heel snel geleverd en was goed ingepakt, zoals alle vorige pakketten. Zeer tevreden klant.

Produits conformes à la commande, livraison rapide dans les délais annoncés sur le site.

Bij RAD is alles altijd in orde

Een goede service en topprodukten, meer moet dat niet zijn

RAD

Top winkel met zeer behulpzaam personeel dewelke correcte informatie geeft. Ook vlugge verzending. Samengevat, ben een tevreden klant.

Altijd goed en snel geholpen .

Achat d’un intercom très satisfaisant

J’ai acheté un intercom cardo packtalk edge. Le prix était vraiment intéressant par rapport à tous les autres sites, que je m’inquiétais à savoir si c’était une arnaque. Au final j’ai reçu mon produit en parfait état, assez rapidement. Très satisfait, je recommande ce site !

Zeer ruime keuze

Prijs / kwaliteit is TOP ! Vriendelijke en gedienstige verkopers met kennis van zake. Steeds bereid om je zo goed mogelijk verder te helpen.

Parfait

Livraison et informations très rapide ! Merci!

TOP WINKEL

Heel gemakkelijke website alles verliep perfect van bestel proces tot leveren

4 Landegemstraat

Drongen 9031