Efficacité - service - rapidité

Toujours des livraisons (ds mon cas point relais (gratuit) hyper rapides. Emballage de protection sans fausse note. Je recommande sans hésitation

recu rapidement

aucun problemes

De l'achat a la livraison tout est au top

De l'achat a la livraison tout est au top, beaucoup de choix

Toujours rapide et souvent très bon marché

Je commande souvent car les prix sont compétitifs et les envois sont toujours rapides. De plus, le service après-vente est excellent.

Gewoon goede service

Zo moet het zijn

Lekker snel

Scherpe prijs , snel geleverd . Wat wil je nog meer

Colis toujours pas reçu après 20jours Chronopost service très nul

Colis perdus

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en relatief snelle levering (moet uit België komen)

Weet al niet eens meer wat ik besyeld heb maar het as er snel.

Parfait même dans les details

Achat de deux casques jet qui furent livrés avec les bandes réfléchissantes obligatoires en France. Rapide, très bon prix et service. Parfait pour moi

Service de qualité et rapide

Après plusieurs commandes, rien à redire sur le service. Le site internet est fluide et l’expédition rapide. Je n’ai pas encore du retourner d’articles jusqu’à présent.

Great communication

Great communication Good price Fast delivery What more do you need

Ik heb eens een pakje besteld van 250€ en nooit aangekomen en geen tegemoetkoming van RAD

Dpd zijn de slechtste koeriers

Fast, secure, fair.

I bought the product on Thursday, as it was a relatively expensive product I was apprehensive, but on Monday morning I was at home, they gained my 100% trust

Prijs kwaliteit is top !

Altijd netjes op tijd geleverd, de prijs en kwaliteit zijn altijd top, alsook als er vragen zijn, worden die zeer snel beantwoord !

Première commande

Bonjour livraison avant la date prévue super

Gewoon top gegaan

De prijs was goed , scherp geprijsd dus, de levering ging snel, alles ging goed, oh ja.. en het product werkt ook heel goed, wat wil een mens nog meer.

Productkennis en voorbeeldige klantgerichtheid

Prachtteam

Tout c'est bien passé

Livraison rapide

J’ai trouvé facilement le matériel pour mon type de moto

Bon rapport qualité prix . Je trouve tout le matériel dont j’ai besoin et c’est très rapide pour se faire livrer Aucune critique bravo

Snelle levering. Mooie producten nette prijs

Al meerdere malen spullen bij Rad besteld. Goede service en snel geleverd. Mooie producten voor een nette prijs

Impeccable

Produit conforme et livraison rapide

top service...!

helm met communicatie systeem aangekocht... eerst vragen gesteld via customer-support, vlote en prima uitleg over systeem en mogelijk installeren, dan de helm+systeem online besteld en verder gecommuniceerd, en alles prima afgehandeld, teww dagen later de helm in huis, TOP...!

top

easy ordering, fast delivery