Aardig en behulpzaam personeel.

Het was geen probleem om het verkeerde product terug te sturen.

Zeer tevreden ,bestel best veel ,altijd naar wens

Bestel best veel, zakelijk, fijne website en prijzen zijn in orde ,levering altijd vlug ,goed verpakt .

Très Content.

Excellent produit à petit prix.

Mooi op tijd geleverd Zeer blij mee

Service impeccable

J'ai commandé un article via le site mais celui-ci n était pas de la bonne taille Je l'ai échangé au magasin J'ai été remboursé de la différence

Très bon site

Rapide, serieux, et à l´écoute de leirs clients Bravo !

Parfait

Facilité de commande et envoi rapide !

Om 1 min voor sluiting binnen komen en toch nog bedient worden ok het was wel maar voor 2 oliefilters maar toch super vriendelijk

Snelle leveringen goede prijs

Fijn goede webshop

Steeds naar verwachting

Ik doe mijn aankopen zowel in de fysieke winkel (Drongen), als online en werd tot nu toe nooit teleurgesteld. Het personeel in de winkel is zeer klantvriendelijk en is zeer toegankelijk om info te verstrekken of als er vragen zijn. Omruilingen waren nog nooit een probleem en werden met de glimlach behandeld. Het is altijd een plezier om eens door de winkel te struinen, je komt altijd wel met iets buiten, ook al heb je niks 'nodig'. Online nooit problemen, verzending komt doorgaans binnen enkele werkdagen aan. Steeds interessante prijsstellingen en de periodieke acties geven vaak weer eens een excuus om nog eens terug te keren.

Site simple et efficace

Dans l'ensemble, le site est simple, la mise à niveau d'un prix et honnête. La livraison est rapide. Les prix sont correctes bien qu'en cherchant, on trouve plus avantageux mais RAD s'aligne.

Kwaliteits producten met een scherpe prijs en sneller levering

Ik was opzoek naar een Givi tanktas en vond hem bij RAD voor een mooie prijs. De verzending was zeer snel, waardoor ik snel kon genieten van deze mooie en handige tanktas.

Heel snelle levering

Perfecte levering

Goede kennis van de producten

Goederen geleverd zoals beloofd. Montage sneller dan beloofd.

Très bien , bien emballé

Comptent de ma commande site sérieux

Service et compétence

expérience positive

Bon service ,et professionnel pour les conseils et renseignements

Toujours de bon rapport avec les vendeurs bien sympathique

Quick service !

Bought Shoei GT-air 2 Helmut Next day delivered Very Happy

Onvoldoende advies.

Precies opgegeven welke motor ik bezit en bestelling voor zijkoffers met installatieframe besteld. Er is echter niet gewaarschuwd dat mijn bestelling niet compleet is zonder één of ander aanvullingssetje.

Service parfait

Service parfait

Fast Shiping, responsive and hepfull support

The order has been shipped at the same day and arrived within a week. The support was really helpful resolving the situation with the courier. Looks I have found my favorite shop for my moto goods.

Meilleur prix

Achat d'une pochette de jambe. Prix parfait et livraison parfaite, que dire de plus. Merci

bon rapport qualité/prix

matériel disponible, livraison rapide.

Met RAD alles prima verlopen. Voor bezorging valt DOD wat tegen moeilijk pontje volgen, slechte app. BPOST en POST NL vind ik beter.

4 Landegemstraat

Drongen 9031