Great service, fast delivery

Second time buying, not disappointed, when I need to buy racks, mounting plates or luggage this is now my go-to shop.

Excellent store!

Super product, best price and fast shipping! Thank you very much! Kind regards from Germany

Overzichtelijke webshop en snel geleverd

Snel geleverd en mooi verpakt, helemaal in orde.

Mooie motorhandschoenen en sneller geleverd dan was aangegeven. netjes verpakt.

Zeer goed service

Parfait

Envoi rapide et conforme à mes attentes. Service impeccable

Very very good!

Very good customer service, communication, fast shipping of the ordered goods and super promotional prices. As a motorcyclist with over 30 years of experience, I can only recommend this store

De medewerkers zijn TOP.

De klantvriendelijkheid en de rust in bikersstores is uitzonderlijk.

Fast delivery

Good service

Très bon accueil et aide si besoin

Gros achats avec en prime d'excellentes réductions

Nooit problemen met RAD

Als jarenlange klant steeds tevreden geweest van de service, advies en ondersteuning! Uitgebreid assortiment en klantvriendelijk.

Envoi rapide et soigné

Paquet bien emballé, envoi rapide. Reste à revoir la collaboration avec Chronopost pas toujours sérieux. Pour le reste, tout est nickel !

Livraison rapide et en avance par rapport à la date annoncée

Produit conforme Livraison rapide et sûre

mooie helm sneller geleverd dan de voorspelling was. Goed verpakt en onbeschadigd aangekomen

RAD.eu levert altijd op tijd en goed verpakt. Tegen een goede prijs

Livrer dans les délais

Livrer dans les délais

Veloci e accurati

Materiale come da ordine. Ottima tracciabilità della spedizione, tempi molto rapidi. Tutto bene

slechte communicatie

Na problemen gehad te hebben met de communicatie systeem voor in de helm. Kreeg ik ineens deze retour als nieuw. heeft wel weken geduurd. advies is dan ook, neem contact met de klant op, of een schrijven. Dat het om een nieuw systeem gaat en dat de andere bij de fabrikant is gebleven. U heeft dus een nieuw systeem van ons gehad. Dan weet de klant ook waar hij aan toe is. Nu moet ik gaan gissen, wat er nou gebeurd is.

zeer goed en vriendelijk en behulpzaam

zeer vriendelijk en behulpzaam je vind er alles wat je nodig hebt voor de motor

Première commande et je ne regrette pas

Envoi rapide,,et colis en bon état, la commande correspond parfaitement

Bottes moto légèrement trop petites

Par rapport aux pointures "normales", les bottes Modeka sont légèrement plus petites. Il serait nécessaire de le signaler sur le site afin de choisir la pointure juste supérieure pour plus de confort.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Expédition en 2 jrs

Ultra fiables !!!!

Ottimo negozio online

Giacca da moto ricevuta 4 giorni prima della data di consegna prevista. Avrei gradito riceverla all'interno di una scatola anziché in un sacchetto, però ottama esperienza!

Personeel is zeer behulpzaam

efficacité réactivité avenant

l'équipe est au top .Suite a un problème de livraison qui n'était pas de leur faute.,ils ont été compréhensible et une solution a été trouvée. Merci a l'équipe.

Overzichtelijk Snelle levering Weinig of niets op aan te merken

4 Landegemstraat