parfait

parfait

Mijn lievelingswinkel van RAD blijft wel deze in Drongen. Hier vindt ik het personeel niet alleen zeer vriendelijk maar ook zeer goed vertrouwd met de motorwerled en hun producten in de winkel.

Slechte pakketjes dienst. ( DPD )

DPD heeft 2x geprobeerd dit te leveren terwijl wij thuis waren. De chauffeur is zelfs 2x niet uit zijn wagen geweest heb het gezien op camerabeelden en dan krijg je een melding van kon het pakje niet afleveren. Jullie zouden beter met een ander postorder bedrijf werken zodat dit niet meer voorvalt.

Pantalon été Rev It

Pantalon été Rev IT, taille ok, livraison rapide

Top mensen

Altijd al correct geholpen geweest met de topmerken

Prima website. Snelle levering

Prima website, Veel keus en een snelle levering

Commande top et rapide

Commande reçue en moins d'une semaine Livraison pick up, top Produit nickel

Un service client efficace

Suite à une commande online d un casque, certains. Éléments étaient manquant. RAD ZAVENTEM à directement solutionné mon problème !

Veel keuze

Snelle service , goeie info, Vriendelijk personeel , mega keuze

,commande internet

tout a fait dans les temps et conformes à mes attentes

Très bien

Commandé et livré en point relais nickel.

Aangename ervaring

Prima ervaring.vriendelijk personeel

Rad heeft de beste prijs en is betrouwbaar

Geen verassingen. Alles op tijd en correct geleverd

Wisselend

Helaas stond er niet bij dat er schade op zat en ik had hem nodig wel opgelost maar dat was wel jammer

Top ! Comme toujours

Commande confirmée par mail ok Suivit de la commande ok Arrivée de la commande dans un point post et confirmée par mail ok Commande arrivée comme décrite et bien emballée ok Évaluation personnelle 10/10 Merci à toute l'équipe. J Remacle

Uitstekende service.

Dit is voor de 3e keer dat ik een helm bestel. De eerste keer had ik maar S maar die was te klein. De tweede heb ook maat M besteld voordat ik de eerste retour had gestuurd. Ik zou mijn scooter binnen 1 week krijgen. Dus er was haast bij. De helm die ik retour gestuurd heb daarvan had ik het geld snel weer terug. Helaas maar anderhalve maand de helm gehad. Heb er een ongeluk mee gehad. Scooter totalloss, maar ik heb alleen maar een flink gekneusde had meegekregen. Ik heb geluk gehad. De derde helm (dezelfde) heb ik ook al binnen want dinsdag krijg ik mijn nieuwe scooter. Ik hoop hier langer plezier van te hebben. Toppie bedrijf.

Bonne connaissance des vendeurs

Plaisir de me promener dans les rayons du magasin. Politesses du personnelles. Ne sont pas déranger quand vous leurs posez une ou des questions sur un produit. Votre marchandises est de très bon qualité. Pour quoi 4 étoiles, personne n'est jamais parfaite.

Rad altijd goed

Ook Voor givi onderdelen super geregeld en sne geleverd. Ik koop alles bij rad

Fiable et rapide

Aucun problème, conforme à l’attendu, et prix le moins cher d’internet

perfect

vlot besteld, tijdig geleverd zoals voorzien. beter kan niet denk ik

Klantgerichtheid is zeer goed.

Steeds correct en vlugge verzending

Aucun soucis

J'ai toujours trouvé ce que je cherchais avec un très bon rapport qualités prix !

Relation clientèle excellente

Ayant pour projet l'achat d'une sacoche réservoir pour la V85TT j'ai eu par retour de mail les réponses à mes questionnements sur la sacoche Givi T612B. Par contre, la bride était plus coûteuse chez RAD par rapport à un autre vendeur concurrent. RAD a aligné son tarif ce dont je l'en remercie et j'ai donc passé commande pour les deux articles. Le tout avec comme d'habitude une livraison très rapide.

altijd tip top in orde.

bestelde al meermaals artikelen bij jullie en kwam altijd zeer goed verpakt aan op de juiste datum. ik kan het aan iedereen aanbevelen . doe zoo voort,toppertjes. vanwege een zeer tevreden klant.

Top service vriendelijk mensen Vele dank daarvoor duim .

4 Landegemstraat

Drongen 9031