En ligne, livraison rapide, en magasin de Alleur, personnels compétents et à l'écoute

niet tevreden door problemen met levering

pakket nog steeds niet ontvangen, DPD pakket geretourneerd door fout, pakket wordt nu ? geleverd in andere shop Roeselare thread:6190020 Dpd goedkoop maar ? groeten, Koenraad

Past perfect en snelle levering!

Perfect.

Alles piekfijn verlopen niks op aan te merken.

Tarifs top, Rapide et Efficace

Achat de deux kits intercom Mech SENA Commande expédiée une heure après Livraison en avance par rapport au délai annoncé, bon conditionnement. Je recommande

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Mooie, grote winkel en van alles veel keuze in verschillende prijsklassen. Vriendelijk personeel en goed geholpen geweest.

Heel goede ervaring ...

Prima ervaring. Hulpvaardig, niet opdringerig en vakkennis, en ik ben nochtans veeleisend...

Mijn bestelde Givi valbeugels hadden wat beschadigingen. Na vriendelijk mail contact met Rik, sturen ze zonder discussie een paar nieuwe op! Uitstekende service!

Parfaite expérience

Parfait expérience

HJC Rpha 11 venom

fast delivery and very good packing to shipment..

1ere commande, très bonne expérience

Commande reçue 2 jours plus tôt que prévu, passée le mercredi soir, reçue le lundi matin. Produits conformes à la description faite sur le site. Je suis très satisfait et n'hésiterai pas à recommander sur ce site dans le futur.

Snelle verzending

Er stond 26 juli pakket bezorgen, maar dat werd al eerder

Goed contact maar minder goede afwerking

Mijn Sena headset werkte niet goed meer.

Bien conseillé

Les Vendeurs connaissent bien les articles et de bon conseils

Retour marchanduse

J'ai commandé par erreur des articles, ils font payer le retour ce qui est inadmissible. Tous les autres vendeurs font le retour, quelques soient les circonstances gratuitement. Ça ne donne pas envie de rééditer

• Nous recommanderiez-vous? Non

Heel tevreden

En de ontvanger van de cadeaubon supper content .

Achat en ligne de qualité

Bonjour Je commande régulièrement sur ce site, accessoires pour ma moto, top case, plaque adaptatrice ... etc etc ... Ne vend que articles de marques réputées sur le marché des accessoires moto marques. Moins cher sur le marché, bien emballé, expédition rapide et conforme à l'achat en prime, frais de port gratuit.

Zoals altijd alles netjes op tijd geleverd. Enkel transporteur DPD is niet aan huis geweest maar heeft het pakket dadelijk in een afhaalpunt afgeleverd. Over RAD niets negatiefs te zeggen

Gemakkelijk om het juiste te bestellen

Satisfait pleinement de ma commande

Choix : satisfait Prix : satisfait Délais livraison : satisfait Conditionnement : satisfait

Produits et livraison parfaite

Très satisfaite de ma commande et du délais de livraison.

Top transaction

Très bon contact

Goed maar sommige precies geen zin om advies te geven.

Eerst heeft mij een verkoper geholpen. Dit ging prima totdat hij zijn middag pause had. Ben toen verder geholpen door een verkoopster. Ik moest constant terug naar de kassa lopen om verder geholpen te worden. Ze gaf mij de plaats aan waar ik het kon vinden en verdween dan weer achter de kassa. Mvg Quackels Steve

snel & efficiënt

snelle levering, efficiënte site, top!

kwalitatief materiaal en kennis van het verkochte goed

snelheid, vriendelijkheid, kennis

4 Landegemstraat