Topi

Zelfs één dag vroeger mijn bestelling ontvangen dan voorzien.

Goede communicatie en snelle service.

Na bestelling meteen een bevestiging en aansluitend snelle levering.

Parfait ! Comme d'habitude ! Merci

Rien à dire, tout est toujours parfait ! Merci

Envoi rapide

Envoyé rapidement et conforme à la description

Simpelweg fantastisch

Bestellen, correcte levering… Producten zijn top en de online-shop van RAD is super betrouwbaar.

Parfait .

Parfait.

Vlotte afhandeling en hulp bij topdanser aankoop

We hebben een topasoliet voor een 125 cc gekocht en kregen goede uitleg van de toebehoren en waarvhet instructiefilmpje stond voor montage De extra beugel moest opgestuurd worden daar die niet binnen was en die was er ook de volgende dag al Na een weekje verlof pakten we die uit en merkten we dat er 1 rondel ontbreekt, hopelijk wordt dit ook snel opgelost

DPD levering???

Ik was thuis, toch werd mijn pakket afgeleverd in een Pickup parcelshop? Volgens mij werd er bij mij thuis niet aangebeld. Tevens had ik nochtans toelating gegeven om het pakket aan de voordeur af te zetten. Ik heb een lange oprit en aan de voordeur kon het pakket veilig achtergelaten worden. De Pickup parcelshop was de volgende dag gesloten en ik kon mijn pakket dus niet ophalen.

Top rien a dire, livraison très rapide, bien emballé et site bien fait donc je recommande!

Parfait merci, je repasserai par vous..

prima shop, account nodig voor bestelstatus

als je tijdens het bestellen er voor kiest om geen account aan te maken kan je de status van je bestelling ook niet zien. de link in de mails werkt dan niet.

Boa experiência

Entrega rápida dos produtos encomendados, com a qualidade esperada.

Hulp is Top. Robin heeft mij weer uitstekend geholpen.

Top. Zoals altijd. Robin heeft mij zeer goed geholpen.

Rapide et conforme

Très rapide produit parfait

super magasin et très bonne équipe

article essayé en magasin le lundi ,pas ma taille sur place. le vendeur me l'a commander et je l'ai reçu le lendemain après 16h. très bonne équipe a l'écoute du client.

Le top

Le personnel est super compétant. Je recommande RAD Nivelles

prima service,

verkopers/verkoopsters kennen hun producten

Alles in orde, snelle levering.

Alles ok.

Heel vriendelijk en correct top bedrijf ( ben in Willebroek geweest )

Vlug en correct geleverd

Vlug en correct geleverd

Volledige bestelling vlekkeloos en accuraat verlopen.

Minder goed dan ik gewoon ben van RAD

Nieuwe helm gekocht op de website. Geleverd in een neutrale verpakking, zonder handleiding. Het pinlock scherm was al gemonteerd (showroom model?) en er zaten vingerafdrukken en een pluisje tussen het pinlock scherm en buiten scherm. Na demontage van het pinlock scherm heb ik alles wel terug proper gekregen. Er was gelukkig geen beschadiging aan de helm. Toch wel enige ontgoocheling, want ik ben beter gewoon van RAD. grtn, Ferenc

Livraison rapide

Livraison rapide

Livraison meilleurs que prevue

Contenu bien protégé et livraison avec 1 jours d'avance

Excellent

The windshield was perfect for my bike. Price was good and delivery almost fast.

4 Landegemstraat

Drongen 9031