prettig

Extra lange broek aangeschaft. Viel echter krapper dan verwacht op de heupen. Omruilen was geen enkel probleem en vlot een maatje groter gekregen.

Bestellen ging heel simpel en ik kreeg mijn bestelling heeeeel snel geleverd. Zo hoort het te gaan.

Correct, op tijd geleverd. Maatvoering met behulp van info in de productomschrijving zeer goed kunnen kiezen.

Parfait.

Livraison rapide et articles conformes à la description.

Facile, rapide, efficace, à bon port.

Facile, rapide, efficace et à bon port. Petit point négatif, pas de livraison en magasin.

Prima website en aankoopproces, snelle levering

Door de aantrekkelijke prijs van het product heb ik mijn keuze voor rad gemaakt. Na makkelijke bestelling op de website kreeg ik de door mij bestelde helm snel geleverd. Ik ben tevreden

Tout reçu conforme et dans les délais.

Très bonne expérience à chaque fois.

Rapide simple et efficace

Ras.merci à l’équipe de rad

Zeer snel geleverd, product van uitstekende kwaliteit

Duidelijke webshop, maatgegevens van de kleding waren nauwkeurig, de moto broek paste perfect.

Heel goed geholpen en frofessionele uitleg.

Très bien en tout.

Prix ,port et délai bien respectés.

excellent

excellent

Zeer correcte en vlotte afhandeling

Perfecte opvolging. Zelfs een produkt goedkoper gevonden, doorgegeven en de dag zelf nog een extra promocode gekregen. Top!

date de livraison respectée

livreur un peu troublant mais il était tard

Vlotte levering met goede verpakking van de goederen!

TOP

Borse Givi Trekker

Prezzo molto competitivo. Prodotto perfetto. Consegna rapidissima. Consigliato

Great products

Great products online with a percentage of most articles. Bought some really comfortable boots Alpinestars. Great advice on their website for your shoes size. A wide range of choices.

TUTTO PERFETTO

TUTTO PERFETTO

Excellente

Commandé le jeudi, livré le vendredi exactement dans la tranche horaire (1 heure seulement). Service impeccable

Altijd erg tevreden met de vorige bestellingen. Echter de laatste heb ik helaas moeten retourneren omdat dit niet lekker paste ( motor jeans). Wacht op de afhandeling, zal ook zeker goed verlopen.

O.K.

O.K.

Zoals het moet zijn! Waarvoor dank!

Vriendelijk en behulpzaam.

Commande bien réalisée

Bonne prise en compte de ma commande, livraison rapide.

Encore et toujours très content chez RAD

L'accueil au magasin de Alleur est toujours au top. De bons renseignements y sont donnés, ils prennent le temps nécessaire afin de satisfaire le client. J'y ai acheté l'entièreté de mon équipement moto. Je suis motard quotidien (pas de voiture), et j'ai toujours été satisfait de l'équipe de Alleur. Récemment, je viens de gagner un bon cadeau envoyé par votre enseigne. Super, ça fait vraiment plaisir. Merci RAD. Fabian

Prima webshop !

Helm gekocht maar was veel grijzer dan op de foto. Bij alle aanbieders was dit overigens dezelfde foto. Prijs bij RAD was de beste. Eerste aankoop bij RAD was een bijzonder goede ervaring. Ik kon de helm omruilen zonder retourkosten. Op maandag teruggestuurd en op vrijdag kwam de nieuwe helm al binnen. Geld staat al weer op mij Paypal rekening. Paar keer contact gehad met de klantenservice waar ik snel en prima geholpen ben. Al met al een zeer fijne webwinkel waar ik zeker terugkom.

4 Landegemstraat

Drongen 9031