Rapide

Colis conforme reçu en 2 jours

perfect

snelle en zorgeloze levering, zoals altijd

Altijd een prima service en kwalitatieve producten

Je bestelling steeds snel geleverd, goede duidelijke uitleg over de producten en zeer goede website, ook in de winkel ben je altijd goed geholpen. Ik raad hierbij RAD aan aan elke motorrijder.

steeds tevreden

steeds goede service en snel

Snel en correct

Edullinen tuote ja nopea toimitus

Tilattu takki postitettiin samana päivänä Belgiassa ja oli viikon päästä perillä. Alpinestars Bogota takki on mitoitukseltaan kapeahko eli kannattaa ottaa yhtä kokoa suurempi, jos ei ole erityisen hoikka.

Goede aankoop snelle levering

Product zoals omschreven, heel tevreden.

Rapide, efficace,Merci!

Rapide, efficace, Merci !

Goed geholpen door de verkoper

Snel,goed!

Jas gekocht via site. Snel binnen, fijne site!

Perfect!

Good Prices, fast shipping to portugal, and very effective.

Beste prijs, helaas motorhelm iets te klein. Gratis retour en binnen 5 dagen de juiste maat ontvangen. Geweldige service.

Ik had een te grote motorhoes online besteld en die heb ik in de winkel meteen zonder verdere vragen onmiddellijk kunnen omwisselen in een kleinere maat.

Très satisfait de mon premier achat chez RAD .

Prix compétitif. Commande rapidement expédiée. Merci à RAD.EU Salutations motardes

Colis pas reçu en dépit de l'annonce de DPD indiquant livré dans son tracking...

Rien reçu... RAD est super mais la livraison est nulle.....

• Nous recommanderiez-vous? Non

Satisfaction totale

Rien à dire. On ne se pose pas de question car on sait que le service sera toujours "tout bon"; que ce soit avec le personnel sur place ou "On line", via le web..

Parfait

rien à dire. Simple net efficace rapide

Top levering!

Makkelijk benaderbaar vlotte reacties op de mail, en telefoon. Ik heb een flinke korting kunnen genieten ivm laagste prijsgarantie. Ik ben al al dik tevreden. Ook met het product dit is in top staat geleverd met nog een paar extra's waar ik niet op had gerekend nou weet ik niet of dat geleverd is door RAD of door GIVI. Anyway ik ben blij!

perfect geregeld, van begin tot eind

Heldere site, makkelijk bestellen, vlotte verzending en levering, waarbij het pakket goed te volgen is. Ook prettig dat ik direct al kon aangeven dat ik het pakket op een afgiftepunt wilde hebben. De retourzending die ik had was ook zeer eenvoudig te regelen en het geld stond binnen een week weer op mijn rekening. Ook nu was het pakket goed te volgen. Het motorjack dat ik mijn zoon cadeau heb gedaan ziet er perfect uit en zit hem comfortabel. Het was keurig en zorgvuldig verpakt.

Correcte en vlugge levering. Aangename korting.

Beter kan nog moeilijk.

Laagste prijsgarantie en snelle levering

Ik had het product op een andere website 30% goedkoper gezien. RAD heeft ook deze korting gegeven aan mij.

Commande parfaite.

Tout s'est passé parfaitement bien. De la commande a la livraison rapide, tout s'est passé très bien. Je recommande !

Perfect, fast shipment

Thank you very much for the great service.

Grand choix de produits

Rien à redire comme d'habitude je suis client depuis de nombreuses années. Surtout ne changer rien. Merci

4 Landegemstraat

Drongen 9031