Altijd tevreden!

Altijd goed verder geholpen, vriendelijk personeel.

OK, bon service. Je recommande.

Bon délai de livraison.

Très bien emballé et rapide

Très bon service en magasin

Excellent

Prima service!

Broek besteld via de website, maar paste niet. Teruggestuurd en op korte termijn geld terug op de rekening.

Très bon service

Super content de mon achat . Envoi rapide et reçu rapidement

prima collecties, goeie service en opvolging..!

duidelijke website, goeie keuze van producten, vlot te bestellen en info van levering...

snel efficient en goede prijs!

top!

Rapide, bien emballé, produit conforme

Parfait

Alles volgens afspraak

Levering volgens afspraak

Parfait comme toujours

Livraison rapide et soignée comme d'habitude. Ne changez rien.

topservice elke keer opnieuw

steeds topservice en snelle en correcte levering

Good price, fast delivery

Not much to add, positive experience with a helmet purchase to the Netherlands

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs en snelle levering. Retourneren is ook gemakkelijk geregeld.

Sneller geholpen dan ik dacht

Had iets besteld en er stond bij dat ik een week moest wacht na 4 dagen was het er al

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam. Veel keuze.

Juist product gekregen

Zoals het moet en meer!

Heel erg vriendelijke collega's (intussen ben ik aangenomen te RAD Herk-de-Stad) en een superservice!

Snel en goede levering

Service au top

Belle qualité

Wat mijn bestelling bij RAD betreft was alles in orde.

Wat DPG betreft: Ik had het leveringsadres voor mijn bestelling in een ophaalpunt bij ons in Brecht opgegeven uit een mogelijke lijst vab DPG. Op het laatste moment kreeg ik een bericht van DPG dat mijn pakje voor ophaling klaar lag in een ophaalpunt in de gemeente Ranst,...zo´n 30km van bij ons.Dus ik naar Ranst gereden, bleek dat mijn pakje daar ook niet geleverd was!!! Dan maar terug huiswaarts en toch maar even checken bij het door mij opgegeven ophaalpunt in bij ons in Brecht.En ja hoor het was daar de dag voordien toch afgeleverd. Waarschijnlijk admin-foutje bij DPG.

Geen service na verkoop!

Mijn HJC helm van 3 jaar oud die ze niet willen of kunnen repareren! (slotje en mechanisme scherm kapot). Bepaalde Shark helm gekocht online die dan toch na controle niet goed genoeg bleek te zijn voor onlineverkoop! Deze stond natuurlijk nog te koop op de website en hebben ze zogezegd geen schade of onregelmatigheden opgemerkt. Ik zit nu zonder helm en kan dus niet meer met de motor rijden!!! Ik had dit niet verwacht van zo een toch grote deftige winkel als RAD.

bonjour, je suis totalement étranger a ce site que j'ai découvert sur internet

Matériel d'excellente qualité et professionnel. je l'ai conserve dans mes favoris et je continuerai a me servir chez eu. Emballage de qualité et suivi impeccable. merci encore

Rien à dire à part : "EXCELLENT !"

-Votre site est clair et facile d'utilisation - J'ai reçu ma commande avant le délai initial - Produit de qualité et identique à la description Je reviendrai vers vous pour mes prochains achats sans faute.

Ma commande reçu sans problème

Super content je recommande vivement commande reçu rapidement

4 Landegemstraat

Drongen 9031