Eerste bestelling....vlekkeloos.

Ging goed,snel en op tijd geleverd.

Een prima ervaring mee gehad. Alles keurig op tijd geleverd en prima middels mailverkeer begeleid. Daar kunnen andere aanbieders een voorbeeld aan nemen. Staat bij mij in mijn favorieten.

Satisfait du service.

Bonjour, Je ne connaissais pas RAD. Je recommande sans problème. Rapide efficace même pour un échange d article. certain site basé en france devrait prendre exemple.

Très déçu

David livraison beaucoup trop long on nous annonce deux à trois jours sur le site et au bout de 4 c'est toujours pas parti donc annulation de la commande.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Super service, rapide etc.

Très bon fournisseur

Bonjour, Je suis client chez RAD depuis près de 30 ans et j'en ai toujours été très satisfait. Que ce soit du matériel mais aussi des conseils prodigués. Services impeccable. Cordialement Frédéric Quérinjean

Ok

No coment

Parfait

Je l’es reçus en très peu de temps et je suis satisfait de ma commande

Goede sevice Op tijd geleverd

Heel vlot en snel geleverd !

Ik ga regelmatig naar de RAD winkel in Brugge en wordt altijd vriendelijk onthaald . Nu heb ik een Shoei adventure helm online gekocht en was aangenaam verrast door de snelle en vlotte levering aan huis !

Pleasant sale

Easy to buy, easy transaction. The only problem was that i've selected a different store to pick up the item.

snel en vriendelijk

zeer goede bediening en klant vriendelijk super

Goeie webshop, snel geleverd.

Aangename website, overzichtelijk. Snelle levering van de bestelde artikelen.

Fijne service....

Good price and very fast delivery

Good price and very fast delivery.

Efficace

Le service est rapide en plus du choix.

Very good

Quick delivery

Au top!

Super bien renseigné quant à l'achat de mon matériel et personnel super sympa!

Tout était parfait. Prix placé, produit conforme et livraison dans délai annoncé.

Commande reçu rapidement

Très contente de mon achat joli produit conforme taille parfaite avec le guide je recommande

Satisfait

Très satisfait de ma commande et surtout du SAV qui a été très réactif.

Correct

Correct en vriendelijk als altijd

Alles perfect geleverd, zoals gewoonlijk. Steeds tevreden van RAD.

Altijd goede ervaring bij RAD. Steeds snelle levering van goede producten. Zeer tevreden vaste klant.

Correct, snel

Iridium visor was op voorraad en is snel verzonden.

Grote kwaliteit en hulpvaardigheid

Zowel in winkel als telefonisch perfecte hulpvaardigheid en kennis van zaken, vriendelijk personeel. Mooie winkel niks op aan te merken

4 Landegemstraat

Drongen 9031