De mensen staan altijd klaar om je te helpen niks is hen teveel. heb je iets gekocht en het bevalt je niet of het past niet dan krijg je zonder probleem u geld terug.

Van bestellen tot aflevering ging alles van een leien dakje. Netjes en snel volgens afspraak afgeleverd en dit ook nog voor een nette prijs.

Fast, presentable, reliable

Delivery came faster than expected and in very presentable way- jacket on the hanger, items as expected good condition.

Item as described

Order on a Sunday and collected on Saturday from my local shop, worked out €45 cheaper on Rad. Perfect fit.

doorwaai motorjas on-line gekocht, was een maatje te klein, zonder problemen kunnen omruilen in vestiging in Willebroek. Met dank aan zeer behulpzame en vriendelijke verkoopster aldaar.

Service fiable et rapide.

Commandé à plusieurs reprises et toujours reçu un service fiable et rapide. Traçabilité et articles bien emballés.

Scherpe prijs, geen verzendkosten en snel in huis

Al eerder bij RAD besteld en ook nu liep alles weer prima. Goed, snel en goedkoop

Altijd mijn eerste keus voor motogerei

Van batterij tot kledij, altijd goed geholpen

Fabelachtig goed

Very good

Conforme et rapide

Ok

Laarzen zitten als gegoten, snelle levering, goed verpakt.

Product zoals omschreven, goed verpakt en snelle levering

Mijn ervaring metRAD zijn heel positief, goede product omschrijving en past perfect.. Product goed verpakt en snel geleverd

Great service received what I ordered on time

never a problem so far been over 10 years

Zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel, fijne ondersteuning in de winkel, veel keuze

RAD EU en GIVI altijd goede kwaliteit

Ik bestel al jaren mijn rekken, koffers & tassen van GIVI en wat losse accessoires bij RAD EU. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. 1x is een koffer tijdens transport gedeukt geraakt en die werd erg snel vervangen. De nu bestelde tassen passen goed op het GIVI-rek en staan mooi bij mijn Triumph Explorer. Precies waar ik op hoopte.

Had hier een luchtfilter besteld, was makkelijk en gebruiksvriendelijk te bestellen en snel geleverd. Helaas heb ik de verkeerde maat besteld en heb het daardoor retour moeten sturen.

Snelle levering, Goed verpakt met een begeleidende brief

Impeccable

Contents de mes achats chez rad. Service impeccable.

Alles naar wens

Stipte en correcte afhandeling, in de verpakking duidelijke omschrijving om de cashback van fabrikant aan te vragen, dus net dat beetje meer service.

Top et rapide

Service et choix irréprochable Bravo à votre équipe

Was inorde

Super schnelle Lieferung

Bestellung und Versand innerhalb eines Tages. Danke

Verpakking was geopend, wel snelle levering

Had oxford lid lock besteld. Dag nadien geleverd. Jammer dat verpakking was geopend en niet keurig werd gesloten, ziet er onverzorgd uit en was een cadeau voor vaderdag…

Snel besteld en snel geleverd tegen een mooie prijs

Snel besteld en snel geleverd tegen een mooie prijs

Achat d un casque .

Conseillé sur l achat d un casque pour ma fille . Personnel professionnel et compétent

4 Landegemstraat

Drongen 9031