Altijd aangenaam om er te komen

PERFECTE SERVICE EN BEGELEIDING

Kleine opmerking. de stock die online wordt opgegeven voor een bepaalde winkel klopt wel niet volledig. de verzending gebeurde echter zeer snel

belle expérience

manque la possibilité de faire le retrait en magasin

Altijd top

Gewoon altijd Top !!!

Excellent service

Toujours très rapide, en plus RAD a adapté le prix après leur avoir envoyé le lien d’un autre site ou l’article était moins cher. Excellent service en ligne et super courtoisie dans leurs magasins. Merci

Quick and precise service.

Excellent web shop service.

Prise en charge de la commande et livraison très rapides!

Beaucoup de sérieux

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Rapide et efficace

Commande

commande et réception rapide et efficace

bonne accueil et bon suivi du personnel.

Très bon site, je conseillle

Que ce soit dans la qualité, le choix, les tarifs ou la rapidité des livraisons, RAD est vraiment au top. Client depuis plusieurs années, je conseille fortement.

Everythink was fine

The order was delivered in less than a week

Snelle levering.

Snelle levering en degelijk verpakt .

Super bediening super artikel

Zeer tevreden snelle levering en mooie kwaliteit top

Zoals steeds SUPER!

Al meermaals besteld bij RAD en altijd heel tevreden. Snelle levering en simpel bestellen met degelijke beschrijving.

Expédition rapide. Produit de qualité

Expédition rapide. Produit de qualité

Zoals steeds perfecte levering

Levering was zoals steeds perfect en snel. De maat die ik gekozen had was te klein en heb deze dan terug gestuurd. Zelfde dag nog een grotere maat in bestelling geplaatst en de andere retour gestuurd. Bestelling binnen de 2 dagen opnieuw geleverd. Past perfect. Terugbetaling van de andere broek ook onmiddellijk terug op de rekening. Superservice.

Sono arrivate in perfetto stato , imballate perfettamente ed in tempi molto rapidi. Ottimo Grazie

ottima

Perfect!

Fast delivery, good products, better price.

Correct

Correct

Entreprise d'une correction exemplaire

Reprise d'un article hors délai

super

Impeccable

Service client & livraison au top !

Excellent webshop ! Livraison toujours en temps et en heure et service client irréprochable... que demander de plus ?

Klantvriendelijk en veel keuze

Ze zijn hier vriendelijker en behulpzamer als ergens anders, ook al is dat misschien een persoonlijk gevoel. Maar hier maak ik graag een omweg voor. Als ze het bij RAD hebben, dan ga ik gewoon naar RAD. Punt.

4 Landegemstraat

Drongen 9031