Klantvriendelijk en veel keuze

Ze zijn hier vriendelijker en behulpzamer als ergens anders, ook al is dat misschien een persoonlijk gevoel. Maar hier maak ik graag een omweg voor. Als ze het bij RAD hebben, dan ga ik gewoon naar RAD. Punt.

Magasin exceptionnel !!!!

Magasin avec un très larges choix à prix raisonnable et surtout un personnel exceptionnel, Hyper sympathique compétent et très serviable J’adore leurs services avant et après l’achat toujours à l’écoute de leurs clientèles Je recommande a 100% leurs magasins et le sites d’achat en ligne

Zeer goed.

De levering was prima verpakt. En sneller ontvangen dan verwacht. De ruit past prima en functioneert goed.

Prima, topproducten voor een goede prijs

Kwaliteitsproducten van Acebikes voor een goede prijs en snel geleverd.

Parfait

Toujours très satisfait en tout

Parfait

Article conforme et livraison assez rapide merci

Order received!

Everything came as requested

un peut déçu j'avait un problème avec mon casque .

on n'a dévissé ce qui tient la visière et depuis lors le clapet pour tenir la visière saute très souvent et j'ai un mal de chien à le faire tenir . Casque de la marque givi , bref l'employer n'aurait pas du défaire le clapet .

Rapide très professionnel

Expédition très rapides.Produits de qualité.

Keurig verpakt en verstuurd en dat alles op tijd prijs kwaliteit verhouding heel goed en alles lekker op voorraad Meerdere malen besteld en komt zeker een volgende keer

super prix, envoi rapide

Top prix et prix super

mooi product snelle levering

ik vond op de site de perfect passende hoes voor mijn oprijplaat

O produto foi rápido e é de gra de qualidade

Sempre atenciosos

Rapide

Livré sous 2 jours.

Parfait et très rapide !

Parfait , produit au top et rapidité d’expédition

Geen voldoening met online bestelling

Bestelling op tijd ontvangen . Ten eerste was de omschrijving niet goed genoeg en bestelde ik eigenlijk een niet complete kit. Bij het gratis terugsturen heeft RAD mij te weinig gecrediteerd !! Ik ben in het algemeen heel tevreden met mijn aankopen in de shop zelf. Maar online was dus geen succes.

Facilité de commande et respect des délais

Toppie

Netjes op tijd geleverd prima materiaal.

Faccilité pour commander et rapidité d expédition

Xxx

Trustable

Good and easy

Employé pro, de bon conseil, large choix en magasin...

C'est toujours un plaisir de ce rendre chez RAD Alleur ! Service, condition, SAV... Tout est au top!

matériel de qualité et bien adapté

sérieux rapide bien emballé

Goed geregeld, snelle afhandeling

Netjes verpakt en snel geleverd. Telefonisch controle of bestelling goed ontvangen was.

Very good service

First order for me but no problem at all, I wil take in consideration also for the future

4 Landegemstraat

Drongen 9031