Très satisfait

Achat réalisé avec succès, livraison gratuite et super rapide. Prix, livraison et choix au top !

Bijna helemaal goed.

Schubert SC1 besteld terwijl deze ergens anders goedkoper was maar niet direct leverbaar. Later gebruik gemaakt van de laagste prijs garantie met bewijs, krijg ik een tegoed bonnetje. RAD onwaardig..

Goed materiaal voordelige prijzen.

Zeer degelijk kwaliteitsmateriaal tegen zeer voordelige prijzen. Goed advies in de winkel (ervaring Zaventem). Zeer goede webshop met vaak interessante acties.

Bon site, livraison rapide

RAS, PARFAIT

Beste winkel voor alles voor je motor

Al van begin dat ik met de motor rij koop ik alles bij RAD en ben er steeds tevreden van

Excellent matériel envoi rapide

Traitement et envoi rapide bon matériel

Expérimenté

Produits à des prix compétitifs

Livraison rapide, article comme décrit, prix très raisonnable, Merci

Fantastic service

Fantastic service

Très bien.

Toujours sérieux chez RAD

perfect

Perfect Price and Fast Delivery

Altijd tip top in orde

Nog nooit problemen gehad met bestellingen dus dikke pluim voor het rad team

Satisfait ++

Bon conseil- Bon service

uiterst snelle levering

Dinsdag: wij waren op weg huiswaarts na een trip in UK en mijn vrouw had absoluut nieuwe laarzen nodig. Nu we toch in de buurt waren, stopten we bij RAD in Drongen omdat ze daar kon passen en meten dat het een lieve lust was. Na vele dozen opengetrokken en gekeurd te hebben, vond ze het paar van haar dromen. Echter, door al de bagage die we mee hadden, kon deze doos er echt niet meer bij. We vroegen aan de baliebediende of ze konden verstuurd worden en dat was geen enkel probleem. We verwachtten de laarzen op z'n vroegst op donderdag, maar groot was onze verbazing dat de leveringsdienst ze woensdagmorgen reeds kwam aanbieden. Sneller dan Lucky Luke als het ware. En die kon sneller schieten dan zijn schaduw. Wij zijn dus uiterst tevreden over de goederen en diensten van RAD. Naar goede gewoonte trouwens...

toute ces bien pasée

la firme DPD a dit que il on livré mon coli mais je suppose a une mauvais adresse j'ai informe RAD il mon remboursé je suis allé moi même au magasin acheté ce que j'avait commandé . rad devrait proposé des autres livreurs qui a payer un supplément cela coute mois cher que le remboursement . Dpd n'est pas un firme correcte j'ai déjà retrouvé un coli sur ma porte d'entre et j'habite sur une grand route avec beaucoup de passage .

Disponibilité et rapidité

Ayant besoin rapidement du nécessaire pour installer mon topcase Givi sur mon MP3 530, ces pièces étaient partout indisponibles ou livrables au bout d'une semaine. Chez RAD, non seulement c'était disponible mais expédié le lendemain de ma commande et je l'ai reçu sans problème 3 jours après malgré un dimanche et un férié

vlotte levering met de correcte producten

Alles is netjes toegekomen en heb onmiddellijk de producten kunnen gebruiken.

Articles conformes à mon attente et expédition très rapide.

Top case Givi Trekker 46 et plaque d'adaptation en alu dédiée à ma machine (Moto Guzzi V85TT Travel). Prix bien placé sur le net. Emballage soigné. Commandé un jour férié le soir, reçu deux jours après. Plaque posée en 10 minutes sur la moto avec une clé Allen et une clé plate. Parfait.

Parfait

Première commande Très satisfait et meilleur prix sur le net.

Moyen

Pas mal de problèmes avec certains articles achetés chez RAD Nivelles

Super et livraison rapide

Produits de qualités et livraison rapide

Wij hebben al vaker wat gekocht bij RAD. Elke keer goede ervaringen en prijs/ Kwaliteit is ook goed.

Très bon magasin

Sérieux et flexible

In orde

Vriendelijke hulp bij het passen van mijn helm

correcte afhandeling

om het zo te zegen : doet wat het beloofd

4 Landegemstraat

Drongen 9031