Impeccable

Beaucoup choix, bons prix, expédition rapide et conforme à la commande.

top

top

Hier de Rev'it Quantum WB2 besteld. In de winkel gepast en eigenlijk per toevallig bij RAD uitgekomen. Ik heb de jas met een mooie prijs kunnen kopen en hij werd snel geleverd! - Enige minpunt; er werd niet de dag ervoor gecommuniceerd over de levering. Maar dat is dan ook het enige minpunt, verder super tevreden!

Echange cordial pour retour surcommande annulé!

A très bientôt pour la moto! David

makkelijk te bestellen - snelle levering - TOP !!

makkelijk te bestellen - snelle levering - TOP !!

Snel, voordelig en hele fijne klantenservice!

Hele goede ervaringen met RAD. Bijna altijd de goedkoopste, breed assortiment en de webshop heeft een erg goede klantenservice. Altijd goed geholpen!

Gewoon goed.

In Nederland besteld maar snel geleverd vanuit Belgie.

Rapidit�

Rapidit�, produit correspondant � la description

Tr�s bon service RAD sauf que je n'ai�

Tr�s bon service RAD sauf que je n'ai jamais re�u la notification du livreur comme quoi ma commande avait �t� livr�e au relais Pickup !

rapidit� et s�rieux

rapidit� et s�rieux

Snelle levering.

Snelle levering.

DPD heeft pas na 3 werkdagen pakket�

DPD heeft pas na 3 werkdagen pakket volgens hun track en trace naar andere locatie gestuurd. Daar is geen mail over ontvangen. Ter plekke bleek pakket ook niet aanwezig. Daarna contact gehad met DPD. Kreeg toen weer ander adres, daar bleek pakket te zijn. Veel rompslomp dus. DPD Nederland is chaos.

Rapide et qualitatif

Livraison rapide et produit impeccable

Command� mercredi fin de matin�e.

Command� mercredi fin de matin�e. Livraison le vendredi matin ?? Article conforme � l attente de celui-ci.

Valbeugels BMW1250 rtZeer snelle levering,paste perfect en�

Zeer snelle levering,paste perfect en dit tot op de mm. juist.

Ik had een paar motorlaarzen besteld�

Ik had een paar motorlaarzen besteld van het merk Daytona, niet een echt goedkoop merk dus. Laarzen werden los in een doos aangeleverd. Niet verpakt in een beetje papier, er zaten geen labels aan de laarzen en geen info hoe deze laarzen te onderhouden. Mag dit bv. met schoensmeer, mag ik de laarzen afborstelen, niets over de materialen waar deze laarzen van gemaakt zijn. Vreemd!

Bulle givi

Livraison rapide. Article conforme � la r�f�rence, emballage soign�!

Service impeccable , personnalis� et simple

Il y a eu erreur de commande mais la solution a �t� si simple que c'�tait presque un plaisir de revenir en magasin . Le personnel est sympa et disponible, les articles vendus sont de qualit� .

Just works

Timely communications, shipping, and very fast order fulfilment

Merci pour votre s�rieux. Merci pour votre professionnalisme. Merci pour votre soutien. Je vous aime

Niet de service die ik van Rad gewend ben.

De verzending ging heel snel. Helaas werd het artikel in een slappe plastic enveloppe verstuurd waardoor het beschadigd aan kwam. Ik heb direct een mail gestuurd naar Rad maar na bijna een week nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Niet helemaal de service die ik van Rad gewend ben.

Geoliede machine

Alle werknemers waren heel vriendelijk en gedienstig ondanks de drukte. Winkel ligt er steeds proper bij.

alles ok, ook de levering.

Jas gekocht

Ik had een jas gevonden die elders goedkoper was. Ik heb dit aangegeven bij rad.EU en de prijs werd zonder problemen verlaagd. Ik heb de jas besteld en hij werd netjes op tijd geleverd.

Correct

Correct, super snel en goeie prijs.

4 Landegemstraat

Drongen 9031