Top !

Service impeccable, qualit� conforme et rapidit�. Le service est encore meilleur en magasin !

Top bedrijf !

Mooie prijzen, goede communicatie en snelle levering !

Van bestelling tot levering, alles ging geweldig en extreem snel. Ook goed verpakt, wat wil je nog meer - bedankt

Tr�s content!

Tr�s content!

The package is stuck in Holland..The�

The package is stuck in Holland..The delivery took far too long..Will I ever receive my goods?

• Would you recommend us? No

Veel keuze, vriendelijke verkoper

Heel vriendelijke verkoper. Ik had enkel zomer handschoenen gekocht maar ik kreeg goede uitleg over onderdelen om onderhoud te doen. Had ik dit geweten, was ik eerder naar RAD gekomen. Ik wist niet dat ze daar ook zoveel onderdelen hebben voor onderhoud. Ik heb ze zelfs gewoon online kunnen bestellen. Dit is ook heel vlot verlopen en goed verpakt. Ik heb wel geen Richa gevonden in de winkel en dat vond ik eigenaardig. Slechte ervaringen? Maar keuze genoeg voor de rest. Ook onderhoud en wisselstukken en dat is goed om weten.

levering zoals voorzien

levering zoals voorzien - alles OK

Livraison rapide

Livraison rapide, produit conforme � la commande et beaucoup moins cher que la concurrence.

Super vriendelijke en goede service

Super vriendelijke en goede service

Le colis �tait en parfait �tat et � �t�

Le colis �tait en parfait �tat et � �t� livr� � la date pr�vue.

Respect des d�lais

Respect des d�lais, produit en rapport aux attentes, produit arriv� en bon �tat bien emball�. Merci

�valuation compl�te de la transaction

navigation simple, commande facile, exp�dition rapide et prix tr�s raisonnable, m�me le moins cher du moment.

Op 2 dagen ontvangen !

Op 2 dagen ontvangen !

commande sacoche de r�servoir givi du 24/04/2023

livraison conforme � la commande et re�ue dans des d�lais plus courts que pr�vu.

Service impeccable.

Tr�s bon suivi de la commande. Emballage correct et d�lai irr�prochable.

Is wel goed geen probleem

Is wel goed geen probleem

75% in orde...

Jammer, dat er van de geleverde artikelen ��n een defect had. Dit had m.i. voorkomen kunnen worden. Het was bovendien het laatste exemplaar, waardoor we naar een andere leverancier zijn gegaan. Het is nu wachten op de terugbetaling, maar dat zal wel goed komen.

Arrived quickly

They checked and confirmed my address first before sending it. It then arrived quickly and exactly as ordered.

Correct en goede communicatie.

Correct en goede communicatie. Verzending is vlug en goed verpakt.

Tr�s satisfait produits conforme � l�

Tr�s satisfait produits conforme � l achat envoie tr�s rapide c est s�rieux

Dur�e raisonnable pour un retour de garantie

J'ai d�pos� dans leur filiale d'Alleur, un Optimate 4 Dual program d�fectueux que j'avais achet� moins d'un an plus t�t dans cette m�me filiale. A ce jour trois mois sont pass�s et je n'ai toujours aucune nouvelle pour cet article d�fectueux. J'estime clairement que trois mois, c'est un poil trop long pour un retour de garantie. je n'appelle pas cela une dur�e raisonnable .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goed product, snelle levering zeer tevreden.

Net et pr�cis et rapide en plus

Net et pr�cis et rapide en plus