werkelijk supersnelle verzending!!!!

avond besteld, volgende dag voor de deur, tot 2 maal toe, fantastisch

Geweldig bedrijf, scherpe prijzen en top service

Heb hier mijn motorjas gekocht, helaas ging deze kapot maar ze hebben super bemiddeld tussen mij en de producent van de jas en alles keurig opgelost. Top.

Prima aftersales

Correctie naderhand door product te ruilen genereerde wat veel mailverkeer maar uiteindelijk alles keurig in orde gemaakt. Je leert een bedrijf pas kennen als je ze nodig hebt. Mijn volgende aankoop doe ik zeker weer bij jullie

Na verzending was mijn paket verdwenen. RAD heeft alles terug inorde gebracht. Nogmaals dank daar voor

Ótimo atendimento

Vendedores atenciosos e com conhecimento técnico para tirar dúvidas dos produtos. A única coisa que estranhei foi não ser emitida a nota de compra imediatamente ao pagamento, estou aguardando receber por e-mail.

• Você nos recomendaria? Yes

prima geregeld

makkelijk besteld en snel geleverd.

Non adapté à ma moto

J’ai envoyé un message au service client expliquant le problème de nos compatibilité malgré la confirmation sur leur site aucune réponse et aucun aucun arrangement. Très déçu. Je ne recommande pas.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Prazo de entrega muito bom e produto excelente.

Eu recomendo a Rad

Perfect aftersales

I reached out to customer service, as I noticed my heated grips were not heating properly. Without difficult questions I received a return label to ship the malfunction handgrips. Shortly after arrival in Belgium I received confirmation on the acknowledgement of the warranty case and selected new grips, which arrived shortly after this. As there was a price difference I received a bank transfer of the variance. PERFECT!

Zeer goede hulp

Fantastische service die echt tot het uiterste gaan om u te helpen.

compétitif au niveau du prix et excellent dans le traitement de la commande,

rapide et excellent ,le colis est arrivé très bien emballé. vous êtes vraiment pro. bravo et merci

Livraison dans les délais. Parfait !

Livraison dans les délais. Parfait !

Au top...

Produit conforme Livraison rapide Et j'apprécie la véracité de l'information sur la disponibilité des produits. Produit en stock = en stock.

très satisfais

tout très bien , je n'ai jamais étais déçu chez RAD .en ligne ou au magasin de nivelles personnel très agréable et à l'écoute du client.

snelle levering en correcte prijs

snelle levering en correcte prijs

Saw it,bought it,got it

Clear description on the website helped to identify that this was the correct product for me. Delivery was exceptionally quick and the price of the item was the most competitive I found.

Site de confiance et sans faille

Achat super. Réactif et à l’écoute. Livraison top. Je recommande pour tout achat.

Très bon rapport qualité prix

Envoi rapide et soigné.

service toujours top. bonne connaissance des vendeurs

Personnel très compétent ils connaissent la moto et leurs produits. Toujours prêts à aider.

Excellente

Qualité, efficacité, rapidité

Bijna altijd evenvlot binnen als buiten

Goeie service en adviezen altijd. Vriendelijk en blijven beleeft en ik houd van het geduld omdat wij als beginnende rijders vaak een beetje meer vragen hebben dan andere.

Expérience très positive

De la commande à la livraison en passant par le suivis tout était parfait!

parfait rien a signer

bon produit bon prix bon délai top

OK

Altijd correcte en snelle afhandeling, echt top

4 Landegemstraat

Drongen 9031