Vlot geleverd

Goede communicatie via e-mail, correct geleverd als afgesproken.

Colis et produit super

ampoules commandées et payées mais hors stock après coup

Irrité car il n'est pas normal d'indiquer que vous avez du stock alors qu'il n'en est rien.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Mixed feelings

Mooie kortingsacties. Snel kunnen omruilen. Snelle verzending. Service en garantieafhandeling ondermaats. Hier wordt dan niet echt naar de klant geluisterd en kan de garantieafhandeling in mijn geval weken duren.

Top winkel!

Ruime keuze. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Leuke acties.

Altijd super in orde

Steeds correcte levering

Altijd vriendelijke mensen, staan altijd klaar voor goede raad.

Bon suivi de commande, reçu comme Annoncé

Le colis est arrivé comme prévu. J'ai apprécié le suivi par mail.

Livraison rapide

Parfait comme d’habitude

Quality products, quickly delivered.

Original products. Received in Amsterdam within two days.

Toujours au Top - je recommande

Grand choix, des prix compétitifs, un site web bien fait et facile d’utilisation. Les plus, les descriptifs détaillés des articles et l’état des stocks des produits convoités et la livraison rapide et soignée. Le moins, l’Apple Pay n‘est pas disponible

uiteindelijk netjes gelukt..

Ontdanks de achterlaatmelding werden de spullen door de vervoerder ( sprak geen nederlands ) mee teruggenomen en naar het verkeerde innamepunt waar ik ze eerst niet meekreeg en meerdere keren heb moeten zeuren om mijn spullen te krijgen.. verder is alles netjes gegaan

Parfait

Délais de livraison rapide et respecté. Conditionnement du colis soigné. Prix compétitifs et produits de qualité.

Steeds goed geholpen

Het personeel helpt je steeds op een vriendelijke en deskundige wijze.

Toujours au top rad

Rapport qualité prix nickel Rapidité de livraison Un seul mot top

Netjes afgeleverd

Duurde ff maar dan is ie er dan ook. Een mooie motorjas. Jammer genoeg wordt er niet gevraagd naar de breedte van de armen. Dus terug gestuurd. Moet wel 14 dagen wachten voordat ik m’n geld weer terug hebt. Dat kan sneller lijkt mij in deze tijd.

Givi Crashbars DL650

Contact met RAD.EU verliep goed. Levering met DPD liet wat te wensen over. Twee keer een afspraak voor bezorging die niet zoals afgesproken is verlopen. Maar uiteindelijk mijn pakket in goede staat ontvangen. Producten zijn heel goed verpakt door RAD.EU. Vandaag alles op de DL650 gemonteerd. Twee kleine delen tegengekomen die vanuit Givi iets minder mooi zijn gepowdercoated. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden. Ik zal de volgende keer zeker weer overwegen mijn producten bij RAD.EU te bestellen.

top

colis recu rapidement, prix défiant toute concurrence, produit tres bien emballé. Je recommande ++++

Excelente

Serviço rápido e profissional

Très bon site.

La commande est expédiée rapidement, le produit commandé est de qualité. Bref très bien.

Je recommande a 100%

Perfecte broek en vlugge levering

Makkelijke website en duidelijke beschrijvingen, dus de juiste broek vlug gevonden en ook nog eens vlug bezorgd.

Altijd correct en met zorg geleverd.

Al meerdere malen besteld. Steeds zorgvuldig en correct bezorgd. Doe zo voort.

Prix correct Service très bon

Prix correct Service très bon livraison rapide

4 Landegemstraat

Drongen 9031