Goeie service

Online snel geleverd en omwisselen in de winkel echt chapeau

Spontaan goed advies gekregen bij (de toch zeer belangrijke) aankoop van een nieuwe motorhelm. Voor- en nadelen van diverse mogelijkheden zonder het gevoel te geven dat er gepusht wordt. Dit was niet m'n eerste en ook niet m'n laatste aankoop bij RAD.

Snelle levering van kwaliteitsvolle producten. Veel nuttige info terug te vinden op de site !

Excellent service as always .very fast on delivery

Brilliant service as always .very fast when you order .

Toujours statisfait

Bien que ne commandant pas régulièrement, j'apprécie le site, les nombreux choix, les promos et la rapidité des livraisons dont les délais sont toujours respectés voir plus rapides.

Compétences et rapidité

Les vendeurs étaient de bon conseil , chaleureux et disponible.

Pakket was eerder dan verwacht. Dacht dat ik een afhaalpunt had aangegeven, maar werd thuis bezorgd. Zag het ook niet terug bij de factuur, dus hoe dan ook gewoon prima!! De topkoffer was betaalbaar en met de extra bevestiging gemonteerd, wat ook prima ging. In mijn geval zullen er echter niet 2 helmen in passen(geïntegreerde helm), maar naast 1 helm nog genoeg ruimte voor een boodschap ofzo.

correct

Correcte levering van de goederen

Vlotte afhandeling/levering

Zending twee dagen sneller geleverd als eerst aangekondigd. Super gedaan

Produit correspondant à ma commande et délai de livraison rapide :-)

Goed product en prijs.

Goed product en goede prijs. Een aanrader.

Excellent

Rien à dire impeccable

Conseil et rapidité

J’ai eu une réponse à mes questions dans la journée et reçu mes commandes en 48h Parfait

heel goed

snelle levering, top

Prijs kwaliteit zeer goed

Perfect zoals altijd

Perfecte levering, super kwaliteit!

Ai 25 jaar koop ik bij RAD al mijn motor accessoires en nog nooit ontevreden of bedrogen gevoeld. Hun service is perfect

Parfait

Commande facile rapide et conforme.

Fast shipping, no issues.

Would definitely buy from them again.

Achats via le site internet

Reçu le matériel (bar givi ) avec des griffes dessus. Après avoir reçu un mail du SAV RAD dans les 24h qui me demandait d’expliquer les dégâts et de leur envoyer des photos du matériel défectueux. Une proposition de changement ou de remise sur prix m’a été proposée. Merci pour le service et du sérieux D’où ma cotassions de 5 étoiles

Supper store

Quick delivery

Mijn bestelling is snel en netjes ontvangen

gewoon hoed

correct en kwaliteits produkten (merken)

Vlotte bestelling, snelle levering.

Vlotte bestelling op de site. Snelle levering op een afhaalpunt.

4 Landegemstraat

Drongen 9031