Geweldige rit

Chauffeur was netjes op tijd en de rit verliep vlot, volgende keer gaan wij zeker weer met de taxi

Prima en optijd

Vanaf centraal station Eindhoven een taxi besteld online naar Eindhoven Airport nette taxi en keurig optijd!

Hele aardige chauffeur goeie muziek smaak en comfortabele rit inplaats van al die rare uber chauffeurs

Bedankt voor de vriendelijke woorden! We zijn blij dat je de muziek en de comfortabele rit waardeerde. Graag tot een volgende keer!

Beste taxi in Eindhoven en omstreken

Dankzij braintax heb ik mijn vlucht gehaald.

Geweldig om te horen dat je je vlucht hebt gehaald dankzij ons! Bedankt voor je feedback!

Fijne ervaring met braintax, ik benoem het geslaagd.

Meneer komt altijd netjes op afgesproken tijd, reageert snel en dat is wat ik zocht. Heb inmiddels al 3 ritten achter de rug en ik vond dat een review wel waard. Een dikke 10!!!!

Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat onze stiptheid en snelle reacties aan je verwachtingen voldoen. We kijken uit naar nog veel meer ritten samen!

Top taxi bedrijf in Eindhoven.

Komt netjes op tijd en de auto ruikt erg leker bedankt.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de stiptheid en de frisse geur van de auto. Graag gedaan!

Het is goed gegaan.

Ik raad deze vedrijve.

Top chauffeur

Top ervaren

betrouwbar en netjes

heel goed

professioneel bedrijf en voordelig

Ik vindt dit een zeer professioneel bedrijf met hele voordelige prijzen. zeker aan te raken.

Hartelijk dank

Hele goede service en scherpe prijzen

Hartelijk dank

Taxi geboekt vanuit ons hotel naar het festival. Chauffeur was beide keren ruim op tijd aanwezig en heeft ons veilig gebracht en opgehaald. Een dikke 10!

Bedankt voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze stiptheid en veilige ritten van en naar het festival. We hopen je binnenkort weer van dienst te kunnen zijn!

Goede service.

Fijn bedrijf. Komt altijd de afspraken na!

Klantvriendelijk, snelle service

Vriendelijke chauffeur, komt afspraken na en levert snelle service. Zowel zakelijk als privé aan te raden.

Perfect service

Professioneel klantgericht en aardige chauffeurs

Stipt op tijd

Keurig op tijd en prettige rit. Goede communicatie

Keurig op tijd en prettige rit. Goede communicatie

Geweldige service

Zeer goede taxibedrijf echt betrouwbaar. Afspraak is afspraak. Voor €220 naar Schiphol met een taxibus kwam ons goed uit omdat we veel bagage hadden en op reis met een ziek kind. We konden echt wat comfort gebruiken, en waren blij toen Braintax met een mooie Mercedes.m taxibus kwam aanzetten.

Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat we jullie een comfortabele en betrouwbare rit naar Schiphol konden bieden, vooral onder zulke omstandigheden. Fijn om te horen dat de Mercedes-taxibus goed beviel. We staan altijd voor jullie klaar!

Een redder in nood

Nadat een ander taxibedrijf niet is op komen dagen heb ik snel een bedrijf op Google gevonden en kwam bij dit bedrijf uit. Ze adverteerder met "binnen 10 min een taxi op locatie" , en dat is precies waar ik naar op zoek was. En binnen 10 min stond er een taxibusje voor mijn deur. Ik was vergeten door te geven dat we veel bagage hadden, maar de chauffeur gaf aan dat zei sochtends bijna altijd busjes sturen ivm vele luchthavenvervoer dat zei doen. Dat noem ik nog eens service. De volgende keer bel ik Braintax zeker weer.

Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat we jullie een comfortabele en betrouwbare rit naar Schiphol konden bieden, vooral onder zulke omstandigheden. Fijn om te horen dat de Mercedes-taxibus goed beviel. We staan altijd voor jullie klaar!

Leukste rit

Perfecte rit

Thanks

Fijne taxi bedrijf!

Fijne taxi en snelle service

Vriendelijk snel

Erg chill en vriendelijk

Hartelijk dank !

Top service! Prijs kwaliteitsverhouding!

Goede snelle taxi service! Staan altijd paraat als ik hun bel

Great

The experience was great i really liked the driver. He was polite and nice.

Thanks !

Fijne snelle service

Ik kon heel gemakkelijk boeken en kreeg telkens snel antwoord wanneer ik een vraag stelde. De taxi Kwame netjes op tied met een luxe wagen. Bedankt voor jullie goede service!

Hartelijk dank!

Punctueel en comfortabel

Stipt op tijd opgehaald, prima chauffeur, mooie, comfortabele auto.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je ervaring punctueel en comfortabel was. Onze toewijding aan stipte service en comfortabele ritten staat hoog in het vaandel. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Aarlenlaan 39

5628 WT Eindhoven

+31 (0)40 781 00 00

Over Braintax

Braintax: Jouw vertrouwde en veilige taxicentrale in Eindhoven. Bij Braintax staan we bekend als een betrouwbare en veilige taxicentrale, actief in Eindhoven en de ruime omgeving. Wij zijn gespecialiseerd in het verlenen van spoedservice, waarbij we binnen 10 minuten op locatie in Eindhoven kunnen zijn. Onze uitgebreide vloot omvat verschillende voertuigen om aan al je behoeften te voldoen, waaronder normale taxis, luxe taxis en ruime busjes voor maximaal 8 personen. Of je nu snel op je bestemming moet zijn of in stijl wilt reizen, Braintax heeft de juiste oplossing voor jou. Onze ervaren chauffeurs zorgen voor een comfortabele en veilige rit, ongeacht de grootte van je groep. Kies Braintax en ervaar de hoogste kwaliteit, betrouwbaarheid en service die je verdient.