Wij hebben een zeer goede ervaring met Braintax, taxi besteld naar Schiphol en zoals afgesproken stond de chauffeur op het exacte tijdstip aan de deur. Nette auto en beleefde chauffeur! Zeker voor herhaling vatbaar.

Top taxi bedrijf met goede service.

Ze hebben mij geholpen toen de treinen niet reden. Snel een chauffeur gestuurd, en mij en mijn gezin opgehaald. Dankzij braintax waren we op tijd voor de vliegtuig. Voortaan boek ik meteen bij braintax, en vermijd ik de treinen van de ns.

Quick service

Very quick booking method

Thank you

Quick service

Fijne service

Een aangename rit

Vriendelijke chauffeur en keurig op tijd

Fijn dat we op een late zondagmiddag nog onze hele vroege rit op maandagochtend naar het vliegveld konden reserveren. Snelle respons, gangbaar tarief, vriendelijke chauffeur en keurig volgens afspraak opgehaald.

Snelle taxi dienst

Als je een taxi nodig hebt in Eindhoven en er zit vaart achter dan bel je dit taxibedrijf. Zei geven aan binnen 10 minuten een taxi op locatie en dat maken ze echt waar! 1 keer heb ik 5 minuten gewacht en de ander keer was het 9 minuten. Te gek !

Ze zijn altijd beschikbaar en zeer flexibel

Flexibiliteit Leuke gesprekjes Veilig rijden En ze kunnen berekenen ongeveer je gaat uitgeven, dus weet altijd of het een optie is of niet om taxi te nemen.

Super snelle service

Snelle service auto is schoon en chauffeur is beleefd

Quick taxi service

Need a taxi quick ? Call braintax Eindhoven. Very friendly and helpful driver. Thank you for your great service. Greetings

Zeer professioneel en vriendelijk

Chauffeur was zeer professioneel en vriendelijk.

Geweldige service

Afgelopen zaterdag bij Braintax twee taxi's geboekt om ons van het station in Eindhoven naar het Awakenings festival in Hilvarenbeek te brengen. Zoals afgesproken stonden er twee taxibusjes klaar, en bij de terugreis stonden ze ook netjes klaar ondanks dat er veel file was. Het contact ging via WhatsApp, er werd snel gereageerd en we konden elkaar makkelijk vinden dmv foto's en locatie met elkaar te delen. Heel goed geregeld , names ons allen nogmaals wil ik jullie bedanken en zullen zeker nog vaker boeken.

Stipt op tijd

Dit taxi bedrijf geboekt om naar Eindhoven Airport gebracht te worden. Chauffeur was stipt op tijd, auto was netjes en rijgedrag was perfect.

Top ervaring en veilig naar huis gebracht !

Hele goede en vriendelijke taxi chauffeur die je veilig naar huis brengt !

Excelente y agradable

Un chico muy educado y una conduncion muy confortable.

Excellent

Excellent Drive

Top service!!

Braintax is de meest servicegerichte en vriendelijkste Taxibedrijf in Eindhoven en omgeving. Niets is hen teveel. De auto’s zijn netjes, schoon en prettig om van A naar B gereden te worden. Ook de communicatie verloopt soepel. Contact via Whatsapp, bellen of e-mail. Antwoord binnen 5 minuten of direct. Geen lange wachttijden, zorgen er altijd voor dat er een taxi kan komen. Betaling contant, pin of met Tikkie. Prijzen volgens laatste richtlijn. Overzichtelijke website, reserveren online. Kortom: voor service en vriendelijkheid neem contact op met Braintaxi!

Subliem

Aangename, fijne kerel, Jamal! Zeer vriendelijk. Ik ga ‘m vaker bellen voor een ritje. Groet, Freek

Zeer professioneel

Dit taxibedrijf heb ik via Google gevonden. Taxi kwam binnen 10 minuten op locatie en communiceerde super snel. Bedankt Braintax!

Heel vriendelijk en goede service

Enorm bedankt voor jouw dienst!

Hele relaxte man, gezellige rit

Top service!

Gezellig rit gehad! Zeker een volgende x

Very good

Excellent

Eerste klas ervaring, na bellen was er binnen 10 minuten een chauffeur die ons netjes heeft af gezet. Zeker een aanrader!

Aarlenlaan 39

5628 WT Eindhoven

+31 (0)40 781 00 00

Over Braintax

Braintax: Jouw vertrouwde en veilige taxicentrale in Eindhoven. Bij Braintax staan we bekend als een betrouwbare en veilige taxicentrale, actief in Eindhoven en de ruime omgeving. Wij zijn gespecialiseerd in het verlenen van spoedservice, waarbij we binnen 10 minuten op locatie in Eindhoven kunnen zijn. Onze uitgebreide vloot omvat verschillende voertuigen om aan al je behoeften te voldoen, waaronder normale taxis, luxe taxis en ruime busjes voor maximaal 8 personen. Of je nu snel op je bestemming moet zijn of in stijl wilt reizen, Braintax heeft de juiste oplossing voor jou. Onze ervaren chauffeurs zorgen voor een comfortabele en veilige rit, ongeacht de grootte van je groep. Kies Braintax en ervaar de hoogste kwaliteit, betrouwbaarheid en service die je verdient.