Snelle levering en goed verpakt.

Uitstekende servicekosten

Nadat ik verkeerde wc bril had besteld en dit pas ontdekte toen ik verpakking had geopend, kon ik toch retourneren met volledige vergoeding van de kosten. Dit was mijn eerste aankoop bij Berenpop en deze coulante afhandeling zorgt dat ik in vervolg zeker weer aan berenpop zal denken bij een sanitaire aanschaf.

Nach Rücksendung keine Erstattung des Betrages innerhalb von 14 Tagen

Leider konnte mir kein passendes Produkt geliefert werden und ich musste das bestellte Scharnier zurücksenden. Neben einer Waretzeit von 14 Tagen nach Bestellung bis zum Versand, wurde mir nach Rücksendung am 29.07.2023, bis zum 17.08.2023 der Betrag noch nicht erstattet. Auch musste ich selbst für die Rücksendung die Kosten übernehmen. Einmal und nie wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

In alle opzichten een prima ervaring!

Bestelling, opsturen en betaling verliepen vlot en goed

ongelooflijk snelle en correcte bediening gekregen

vandaag besteld, morgen geleverd en zeggen dat het vanuit Nederland naar België moest komen. Binnen België duurt het voor vele bedrijven dikwijls langer

Prima site en uitgebreid assortiment

goede service bij verkeerde bestelling

Moeilijk te vinden product direct beschikbaar en snel geleverd

Een snelle en adequate servjce

Na de bestelling de volgende dag reeds in huis. En goed verzorgd.

Alles prima!

een zeer positiefe ervaring

keurig op de afgesproken tijd bezorgd geen beschadigde verpakking

snelle en juiste levering

Keurig verpakt en snel gelevrd. Dank!

Op tijd en betaalbaar

Douchestrip bestelling werd binnen enkele dagen bezorgd zoals aangegeven. Lijkt degelijk, prijs was ok

Uitstekend geholpen

Na twijfel of ik het goede onderdeel wel had gekozen; digitaal mijn vraag gesteld en perfect en snel geholpen met het goede onderdeel.

Uitstekende kwaliteit

Snel de juiste materialen geleverd.

Tilfreds kunde

Jeg ønskede at købe en produktserie fra Haceka. Jeg kunne ikke få alle delene i en dansk butik. Tyske butikker havde alle delene, men ville ikke sende til Danmark. Så fandt jeg "Berenpop" via Google. De kunne levere alle delene, ville gerne sende til Danmark, og havde faktisk også konkurrencedygtige priser. Så jeg er meget tilfreds med oplevelsen.

• Vil du anbefale os? Ja

Goede en eerlijke service

Medewerkers hebben voor me uitgezocht welke onderdelen ik moest hebben en me aangegeven hoe ik een op moest meten. Na wat kleine leveringsproblemen uit het magazijn/leverancier de juiste artikelen ontvangen. Hierover werd duidelijk, eerlijk en snel gecommuniceerd. Volledig tevreden met het eindresultaat.

Overzichtelijke Website

Hier heb ik douchedeurstrips besteld. Het was even speuren op internet maar uiteindelijk bij dit bedrijf uitgekomen. De levering ging snel.

Het juiste product en heel snel geleverd.

Correct en vlot geleverd.

Correct en vlot geleverd

Een aanrader

Groot assortiment. Gedetailleerde informatie per aangeboden produkt. Snelle verzending.

Heel coulant bij een verkeerd besteld product

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde producten is goed. De bestellingen worden (ook als er wat vertraging is) goed opgevolgd. De klantendienst is vlot bereikbaar en feedback wordt opgevolgd.

Toppers

Professionele hulp

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.