Zeer goede service.

Na ontvangst van mijn bestelling bleek dat deze niet compleet was. Na hierover een mail te hebben verzonden werd deze direct beantwoord met de mededeling dat het direct zou worden rechtgezet en het ontbrekende artikel per omgaande zou worden nagezonden. Dit is inderdaad gebeurd. Goede service en communicatie.

Snelle levering en goede producten

Douchestrippen besteld en snel geleverd. Kwaliteit van de strippen is uitstekend. Strip onder de deur was lastig aan te brengen, het zou handig zijn als er een tool meegeleverd zou worden, waarmee het beginstuk van het profiel open te duwen is om deze over het glas heen te kunnen plaatsen. Nu een schroevendraaier daarvoor gebruikt: werkte ook, maar wel kans op beschadiging van het profiel. Klemkracht van de strippen is super en de verticale magneetstrippen van de douchedeur sluiten perfect, een hele verbetering met de strippen die we hadden! Nu geen enkele lekkage meer buiten de doucheruimte, terwijl daarvoor op meerdere plaatsen steeds water te vinden was...

Perfect.

super *****

zboži jsem objednal a zaplatil předem,...obavy byly zbytečné zboží dorazilo naprosto v pořadku.Vše ok,mužu jen doporučit,děkuji.

• Doporučili byste nás? Ano

Hat alles gutfunktioniert.

Prblemlose Abwicklung des Vorgangs.

precies wat ik zocht

Ik zocht een douchestrip, geen rechte maar een ronde...en ik heb hem gevonden bij Berenpop..super blij er mee

Goed!! levertijd was wat lang, maar was bekend vooraf!

Ondanks de langere levertijd tevreden over de levering. Dat het langer ging duren was vooraf bekend. We werder na bestellen hier nogmaals op gewezen, wat heel netjes was.

100 % OK

Vanaf bestelling tot levering alles OK

Goede service correct afgehandeld

prima geholpen

Snel en vakkundig

Produkt werd snel en correct geleverd.

Duur

Kwam de wc doppen op een andere site tegen , die waren aanmerkelijk goedkoper. Wel snelle levering Kijken bij andere sites en maak dan een keuze.

Goed ontvangen Goed verpakt

Duidelijke site met communicatie over stand van de levering

Was niet thuis bij eerste levering. Meteen via site manier van leveren opgegeven en volgende dag pakje opgehasld bij servicepunt. Het betrof beugeltjes voor toilletzitting. Dit was een van de weinige sites waar het artikel goed omschreven stond zodat een verkeerde bestelling voorkomen werd

Netjes en op tijd verstuurd , alles past

Verzending prima verlopen

Verzending goed aangekomen met Post zending.

Prima product maar hoge verzendkosten

Product is prima maar moest relatief veel geld betalen voor een briefpost levering.

Einfach top!

Einfach zu bestellen und schnelle Lieferung!

@#!%€!!!

Lange leveringstijd Afmetingen klopten niet dus uiteindelijk had ik er niets aan Zonde van mijn geld

Het product was bij Berenpop aanwezig en is snel geleverd.

Onderdeel was lastig te vinden maar Berenpop kon dit binnen een aantal weken leveren. toch nog veel sneller dan verwacht werd het onderdeel. opgestuurd.

Snel antwoord via mail, mooi product, volgende koop ik weer daar.

Zeer snelle en goede reactie op vraag

Ik zocht nieuwe strips voor een oudere douchecabine. Na enkele foto's te hebben opgestuurd kreeg ik precies de goede strips en hulpstukjes aangewezen op de website. Gelijk besteld en enkele dagen later al geleverd.

Correct en op tijd geleverd

Fijne webshop

Fijn dat er nog webshops zijn waar je sanitair onderdelen kunt bestellen zodat je niet een nieuwe wastafel hoeft te kopen!

Snelle en correcte levering

Prima verlopen!

Heldere communicatie, bij vragen een snelle respons, helemaal top!

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.