snelle service, goed verpakt.

De service is top, de bezorging sneller dan aangegeven bij bestellen, de verpakking is goed. Alleen het betaal process was lastig, het lukte niet om per visa-card te betalen, dat process leverde een fout op (meerdere malen geprobeerd), dus moest het via iDeal..

Keurig en op tijd pakket ontvangen

Website overzichtelijk.

Klacht over de staat van geleverd product is zeer adequaat afgehandeld. Vriendelijk personeel.

Heel goede strip

Goede strip kleur was goed zit stevig on de glasplaat

Heel goed bedrijf

Bestellen en levering ging super snel en goed hoefde niet lang te wachten op bestelling

Helemaal top

Zeer snelle levering, kan niet beter.

Snelle levering en goede pasvorm van de douchedeurstrip.

Uitstekend service

Uitstekend service

Sehr gut

Schnelle u unkomplizierte Lieferung

Portokosten

Als ik iets bestel en ik moet 4,95 of 5,95 betalen en ik zie dat het dan gefrankeerd is met 0.95 cent dan is dat een fout verdienmodel. GRRRRRRR........

Snelle reactie, hulpvaardige medewerker

Ik kreeg heel snel reactie op mijn vraag. Ik kreeg zelfs meer hulp dan initieel gevraagd/verwacht. Ook heel vriendelijke communicatie.

Ruim assortiment,snelle levering

Duidelijke website,

Prima. Ook na klacht over verzend-schade goed geholpen

Verpakking van de douche strips was gescheurd bij de verzending en dat gaf flinke schade. Eén telefoontje was genoeg om de volgende dag nieuwe strips te ontvangen. (Steviger verpakt!)

Geweldig advies

Ik zocht een lekstrip voor een oudere douchecabine die niet meer vindbaar was. op basis van wat foto's hebben zij een strip gevonden die perfect past.

Klantvriendelijk, kundig, snel en voordelig, hier voel je je thuis als KLANT

Snelheid en deskundigheid heb ik ervaren bij deze online winkel voor alle sanitaire onderdelen. Bravo

Duidelijke website zodat je makkelijk kunt zien welk onderdeel je nodig hebt. Snelle correcte levering, wij zijn erg tevreden, menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.

De laatste ster krijgt hij niet want als je toch een klant van 74.00euro krijgt en je moet dan verzendkosten betalen omdat het bedrag 1.00 euro te weinig is .

In één

Prima, ik heb nooit in de gaten gehad dat ik gekozen heb voor een ‘eigen overboeking’. Daar is via de mail heel goed op gereageerd en heb ik, na de overboeking, mijn spullen erg snel gekregen.

zeer goed

goede communicatie en duidelijke informatie m.b.t. de aflevering.

Goede spullen

Was lastig om juiste onderdeel te vinden maar hier hadden ze een goede omschrijving met maten ipv alleen een foto zonder schaal. Prima geleverd.

Besteld en ontvangen!

Artikel was nergens verkrijgbaar. Berenpop zorgde voor de juiste bestelwijze, gaf netjes levertijd door en kwam na wat men beloofde.

Schnell und unkompliziert mit einem gutem Preis-Leistungsverhältnis

Siehe oben

keurige aflevering

het materiaal makkelijk gevonden

Snel volgens afspraak afgeleverd

Duidelijke Webschop.

WC-Sitz

Service und Qulität sehr gut.

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.