Spiltrapleuningen voldoen aan de wens

Snel opgestuurd. Goed verpakt. Stevig

Super correct.

Geleverd nog voor de beloofde tijd !!!

Alles bestens

Hallo Ware schnell geliefert Artikel wie beschrieben Passt perfekt

Gerne Wieder

Schnelle Lieferung , Ware wie beschrieben .

super

alles super, mit paypal bezahlt, Ware schnell erhalten1

Levering was op tijd en van de beloofde kwaliteit.

Na lang zoeken het juiste artikel met de juiste maatvoering bij uw bedrijf gevonden en besteld. Levering zo als afgesproken.

Very good

Ordered piece arrived earlier than expected. Riccardo Pilotta,

Keurig, snel en goed geregeld

Mijn bestelling is prima en snel geregeld. Tussentijdse informatie was erg prettig

Groot assortiment/ snelle levering

Prima site voor mensen die bepaalde sanitair onderdelen zoeken, alles goed gerangschikt, alles voor schappelijke prijzen en bovendien razendsnel verzonden, verzendkosten 1a2 euro duurder dan bij andere aanbieders , maar levering ( niet per PostNL ) verloopt voorspoedig, bestellingen boven € 75 worden gratis verzonden. Voorbeeld van hoe het wel kan :-)

Snelle levering van het artikel voor een goede prijs

Spatwaterdichting gekocht voor de douchedeur omdat de oude beschadigd is. Precies het juiste exemplaar gevonden in deze webshop. Wel aan de prijs maar zeer snel en netjes bezorgd.

Correct en snel

Zeer goede omschrijving van producten. Goede afhandeling en snel geleverd.

Terugsturen op eigen kosten

Terugsturen op eigen kosten terwijl de verzendkosten al behoorlijk aan de prijs zijn.

Gewoon netjes volgens afspraak

Fijn bedrijf, staan direct voor je klaar

Digitaal iets besteld en voor ik het wist lag het artikel in de postbus

nvt

nvt

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.