Snelle verzending

Komen hun belofte na. Goederen zijn goed verpakt.

Goede ervaring zelfs met communicatie

Alles liep goed. Ook al was het een kleine bestelling. Keurig volgens plan bezorgd.

Gemakkelijk bestelproces; duidelijke foto’s, snel contact

Orders take 3-4 weeks

Good service

Zeer snel geregeld.

Goed en duidelijk

Het onderdeel binnen week thuis

Prima webshop

Het is zeer aangenaam om via de "Berenpop webshop" te schoppen,

Zeer veel aanbod

Vlotte levering

Goede sortering, snelle levering

Gezocht product snel te vinden. Levering redelijk snel, product goed verpakt.

Groot assortiment

Dankzij het grote aanbod aan onderdelen kon ik mijn al wat oudere sanitair repareren. Alles werkt nu weer perfect!

Snel en correcte levering.

Tot nu toe 3 maal bestelling geplaatst en steeds correct geleverd.

Good website and service, but delivery took a long time

The website has a very wide range of specialist materials and the ordering system is straight forward. The order took nearly a month to arrive. Unfortunately it was not exactly the right fitting for my toilet and had to be returned. The return and refund process went smoothly.

Uitstekende dienstverlening

Ten eerste hadden ze het product dat nergens meer te verkrijgen is. Ik bestelde online en had nog een vraag toegevoegd omdat ik niet zeker was van de maat. Het bleek fout te zijn. Ik heb het juiste advies gekregen en de bestelling is aangepast.

Op zich prima

Producten in goede staat ontvangen, goed verpakt. Levering duurt lang en ervaring met GLS is niet erg positief. Eerste keer niet op komen dagen, tweede keer veel te vroeg. Parcel shop 2x 20 min rijden van mijn adres.

Goede producten

Nette snelle levering binnen de gestelde tijd.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Uitstekende service!

Ruime keuze, meedenkend en probleem oplossend!

Alles perfekt! Gerne wieder

+++

Duidelijke website, levering als verwacht

Eenvoudig besteld en levering was als gepland. Douche sluit weer zoals het moet.

Komen afspraken na.

Product besteld en het product is volgens afspraak geleverd. Webshop is duidelijk en via het telefonische contact werd goed meegedacht voor de oplossing die ik zocht.

altijd reactie

in voorraad en direct beschikbaar

good service

I'm happy with the service provided, I would shop again.

Goede oplossing aangeboden voor een niet passend alternatief

Ik zocht een spink wc bril type Atlantic. Er werd een alternatief aangeboden maar deze bleek na plaatsen niet goed aan te sluiten op het wc blok. Ik kon deze weer zonder kosten inleveren en het gewenste orgineel bestellen

Zeer correct

Zeer correct

Snel en onderdelen op voorraad

Hebben de kleine onderdelen

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.