product zoals omschreven

na betaling op voorhand is mijn bestelling verzorgd verzonden

Geweldig assortiment, makkelijk bestelproces en goede service bij afhalen producten.

Snel geleverd, goed verpakt

Mijn douchestrip werd snel geleverd en werd keurig op de aangegeven plek achtergelaten. Bedankt!

Fijne en betrouwbare webshop

Al meerdere keren iets besteld bij Berenpop webshops en altijd naar volle tevredenheid geholpen. Wetende dat er échte vakmensen achter deze shop zitten die weten waar ze het over hebben is ook een geruststelling. Artikelen zijn duidelijk omschreven en goed geprijsd. Aanrader voor iedereen die een betrouwbare en gedegen webshop zoekt voor alle sanitaire artikelen en aanverwanten!

Lange levertijd

Gelukkig past het onderdeel wel anders had het nog langer geduurd.

Uitgebreid assortiment, prima service, supersnelle levering, acceptabele prijs. Wat wil een klant nog meer!

Besteld en goed ontvangen goede service - ik beveel hen zeker aan

Snelle correcte levering.

Keurige afdekstrips ziet er weer fris uit onder de douche deuren en snel geleverd.

Buying of spare part

Satisfied with order and delivery

Snelle levering en goede kwaliteit, graag nog een keer.

Goed.

Enkel de leveringstijd van sommige produkten kan beter.

Prima bedrijf

Uitgebreid gamma , goede kwaliteit , snelle levering en dit alles aan een correcte prijs

douche strippen gekocht

Door mijzelf verkeerde douche strippen besteld... maar uitstekende service. Strippen rerour gestuurd en met deskundige hulo de juiste besteld. Vriendelijk, efficiënt en goede services! :)

Zeer goede communicatie

Bij vragen over de levering en het product werd er snel en adequaat gereageerd en ook proactieve informatie toen bleek dat de levering was vertraagd.

compleet

Verschillende onderdelen besteld. Levertijd duurde even maar alles in 1 keer geleverd

Duidelijke site en zeer snel geleverd.

Duidelijke site en zeer snel geleverd.

Goede service, goed telefonisch contact en terugkoppeling over welk onderdeel ik nodig had.

Mooi dat je proefstrips kunt bestellen. Hiermee voorkom je onnodige retourzendingen. Mede door deze service heb ik de juiste douchestrips kunnen uitproberen.

Fijn bedrijf!

We hadden problemen met een nieuwe wc bril. Er kwam een breuk in. Na overleg kregen we een nieuwe bril toegestuurd en met de goede instructie van Berenpop perfect geïnstalleerd! Wat een geweldig bedrijf! Dank dank dank!!!

Prima en correct

Prima en correcte service.

Geweldige service!

Elke bestelling hoe klein ook wordt keurig afgeleverd!

Nette levering

Na 1 bestellingen gelijk 2 besteling gedaan.

Correcte levering van de bestelling

Het bestelde artikel snel geleverd. Enkel de prijs valt wat tegen maar daar kunt U niets aan doen.

Alles was volgens afspraak geleverd . proficiat !!!

Proficiat voor de kwalitatieve levering.

zeer tevreden

Ondanks dat er een mankementje zat aan het geleverde product werd dat heel professioneel en snel afgehandeld

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.