Duidelijk en snel geleverd

Snelle afhandeling van order

Heb moeilijk verkrijgbare toiletzitting bij Berenpop in assortiment kunnen vinden ben hier erg blij mee.

Duidelijke en betrouwbare webshop.

Juiste product gevonden en makkelijk besteld. Vertraging in de levering werd keurig gecommuniceerd (was voor mij geen probleem) via e-mail. Gewoon een goede webshop!

Product helemaal goed en levering in 2 dagen

Snel antwoord op mijn vraag en snelle levering

Probleem oplossend denken

Samen proberen tot de juiste oplossing te komen. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Perfecte service

Perfecte service

Snelle levering en bij het ophalen in de winkel zeer vriendelijk personeel Ondanks dat ik mijn bestelling heb moeten retourneren bleven ze behulpzaam met het nadenken over een oplossing voor mijn probleem. Jammer dat het i.v.m. de maatvoering niet opgelost kon worden, ik heb dan ook mijn betaling direct terug ontvangen Deze firma kan ik dan ook aan iedereen aanbevelen.

Levering en verpakking was TOP

Voor mij was dit de eerste maal dat ik bestelde , ik hou dit in gedachte en beveel het zeker aan , aan vrienden . Bedankt .

Er was gedoe met afleveren maar dat lag aan de pakketdienst niet aan Berenpop

Contact met Berenpop naar aanleiding van de pakketdienst was professioneel en adequaat.

Produkt OK, leveringstijd matig.

Bestelde klein item (via brievenbuspost). Duurde 5 dagen voor aflevering. Produkt was prima, maar vraag me af waarom verzenden van een klein pakketje zolang moet duren.

perfecte snelle levering

zeer goed verpakt

Duidelijke website, goede informatie,

Duidelijke website, goede informatie, snelle afhandeling en levering.

Juiste produkt vlot geleverd

Voldoende informatie om de juiste onderdelen te vinden, vlot geleverd, prijs ok.

Retour afhandeling perfect

Redelijk lange levertijd Retour perfect

Klantvriendelijk

Bij bestellen wc bril goed op de hoogte gehouden

Uitgebreide sortering!

We zijn blij dat we de artikelen voor onze douche na 212 jaar nog steeds kunnen bestellen.

Uitstekende hulp bij het vinden welk artikel ik nodig had.

We zochten nieuwe buffers voor onze Keramag toiletzitting maar wisten niet welke. Met het handige zoekprogramma van Berenpop kwamen we er uit en de volgende dag hadden we ze in huis. Prima service!

Heel eerlijk

Berenpop was de enige mogelijk om te kunnen verkrijgen wat we nodig hadden. Er werd ons gezegd dat het niet meer op de markt was en er werd ook geen moeite gedaan. Op die manier leren ze hun klanten online te kopen!!!

Zocht een scharnier , was een duidelijke site en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de service

Xxxx

Vlotte levering

Alles ging vlot en soepel

Ik was bang dat de douchedeurrunner van mijn cabine niet meer leverbaar waren, echter hier hebben ze nog alles. Snel geleverd, douchedeur rolt weer prima

Artikel in goed staat ontvangen

Alles in goede staat ontvangen en goed verpakt alleen het verzenden kan wat sneller

Mijn bestelling goed ontvangen in de termijn dat is mee gedeeld proficiat.

goede ervaring

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.