Betrouwbare winkel met ruime sanitaire onderdelen

De bezorging was efficiënt en probleemloos, waardoor je tevreden kon zijn met de service. Bovendien biedt Berenpop Webshops concurrerende prijzen, wat je portemonnee zeker zal waarderen. Kortom, een betrouwbare keuze voor sanitaire onderdelen met uitstekende bezorging en betaalbare prijzen.

Goed advies past precies

Selectietool werkte voor mij perfect. Oude wc bril vervangen voor juiste equivalent. Levering en verpakking top.

Snel geleverd..Alles zat erin!

snelle juiste artikel geleverd

Nergens meer dat onderdeel voor jouw dure sanitair meer te vinden, In dit geval een wc bril met deksel voor een Sfinx hangend toilet. Alles van Sfinx is bij mij verder nog in nieuwstaat. Alleen de bril is helaas gebroken doordat er iemand op is gaan staan. Maar hier hebben ze die bril dus wel nog gelukkig. Ik ben erg blij hiermee. En kan mijn fijne luxe tijdloze badkamer nog jaren blijven gebruiken.

redelijk tevreden koper

tijdspanne van bevestiging bestelling te lang !

Uiterst tevreden en een snelle levering

Ik kon de desbetreffende toilet bril van Sphinx nergens meer vinden en ben er heel erg blij mee

Snelle afhandeling

Zie vorige opmerking

Nette en correcte levering

Webshop aanbevolen door producent van douchedeuren.

Zeer behulpzaam en service gericht

helemaal goed

Snel geleverd dat wat besteld was

Goed geprijsd,snel geleverd

Verrassend

Nooit gedacht dat ik nog onderdelen zou vinden voor onze 12 jaar oude douchedeur. Gelukkig vond ik ze bij Berenpop.

keurig bezorgd

Netjes verpakt en bezorgd

Einfach super

Es ist wie super gelaufen.

Duidelijke web site

Excellent seller, quick and precise

I purchased a product from you and after a few days it arrived in Italy

Een voorbeeld voor anderen!!

Bestelling en levering perfect en ook nog de beste prijs.

Vlotte service

Je kunt. Het zo gek niet verzinnen of ze hebben het !

Goed advies

Goed advies gekregen op vragen, snelle reactie ook. Dat is voor mij wel belangrijk. Levertijd voor mijn bestelling was wel heel erg lang, maar dat lag aan de leverantie van de fabrikant, die niet op tijd kwam.

Mooi assortiment en snelle levering

Wij shoppen hier al jaren voor strips voor onze onderhand vintage douche cabine, nog steeds prima en razendsnel leverbaar: aanrader!

Supergoed

Precies wat ik zocht en snelle levering

webshop bestelling , service erg slecht

bestelling verliep prima. ook de levering goed. Achteraf bleek dat 1 set toch niet goed was, advies gekregen en hierna de set retour gestuurd en de juiste strippen besteld.

snelle afhandeling.

prettige site.

Snelle en correcte reactie en actie

Op zoek naar het passende product. Gevonden bij deze webshop en snelle actie. Super bedankt

Een fijne en betrouwbare webshop

Snelle en correcte levering gehad van bergtop

Toch nog te leveren

Mijn kapotte muurbeugel was al oud en ik dacht dat hij niet meer te leveren was. Niets was minder waar, ik vond hem online, bestelde hem en binnen twee dagen werd hij al bezorgd. Top.

het Rondeel 10

6219 PG Maastricht

Over Berenpop Webshops

Berenpop Webshops is sinds 2003 actief op internet. Via consumentgerichte webshops verkopen we sanitair en sanitaire onderdelen die via post of pakketdiensten te versturen zijn. We bedienen u graag via o.a. www.berenpop.com www.comfortsanitair.nl www.douchestrippen.com www.douchestrippen.nl www.sanitairstunter.nl www.wcbrillen.com www.xanitair.nl Voor complete badkamers, of delen daarvan, kunt u sinds 1977 terecht in onze showroom in Maastricht.